Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2021 | Δ(δίκη) και δίκαιο: από τον Όμηρο στον Θουκυδίδη | Καϊμακά, Νεφέλη Σ. | |
2016 | Δείκτες αξιολόγησης γραπτού λόγου στα πλαίσια του σχολικού γραμματισμού του γλωσσικού μαθήματος σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: η περίπτωση των επιχειρηματολογικών κειμένων στο πολυπολιτισμικό λύκειο: η αυτονομία των κειμένων και των υποκειμένων | Σαχινίδου, Παρασκευή Π. | |
1996 | ΔΕΙΚΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ "ΔΗΛΑΔΗ" ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ | Αρχάκης, Αργύρης | |
2002 | Δεικτικότητα και ιστορικό αντικείμενο: καθ' οδόν προς μια κριτική του ιστοριογραφικού λόγου μέσα από παρατηρήσεις στη μουσική ιστοριογραφία της Ars Nova | Βλαγκόπουλος, Παναγιώτης Φ. | |
1993 | ΔΕΚΙΜΟΥ ΜΑΓΝΟΥ ΑΥΣΟΝΙΟΥ. ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ | Πολυμεράκης, Φώτιος Κ. | |
2022 | Δεξιότητες γραπτού λόγου σε παιδιά με αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή | Ασλάνογλου, Βασιλική Β. | |
2022 | Δεοντοκρατική, ωφελιμιστική, θεολογική συζήτηση για τη δωρεά οργάνων | Καραματζιάνη, Ελένη Κ. | |
2017 | Δήμητρα εν άστει: συμβολή στη λατρεία των γονιμικών θεοτήτων στην Αττική από τους κλασικούς χρόνους έως την ύστερη αρχαιότητα | Ασημακοπούλου, Σταυρούλα Δ. | |
2009 | Δημήτρης Δραγατάκης: κατάλογος έργων | Καλοπανά, Μαγδαληνή Π. | |
2020 | Δημήτρης Λιάλιος (1869-1940): βιογραφία, κατάλογος έργων, επιμελημένη έκδοση και ηχογράφηση έξι έργων για βιολί και πιάνο | Ταλακούδη, Ευτυχία Δ. | |
2001 | Δημήτρης Ψαθάς: στερεότυποι χαρακτήρες - στερεότυπα σχήματα στο έργο του | Βαφειάδου, Τατιάνα Δ. | |
1998 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΥΔΩΝΗ: Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΨΕΥΔΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕΙΟΥ ΕΡΓΟΥ SOLILOQUIA | Κόλτσιου, Άννα | |
2024 | Δημιουργία on-line αρχαιοελληνικού - νέου ελληνικού θησαυρού για διδακτικές εφαρμογές | Σαλβερίδου, Κυριακή Μ. | |
2016 | Δημιουργία, ιστορία, έσχατα στη σύγχρονη ορθόδοξη θεολογική ερμηνευτική: από το Γεώργιο Φλωρόφσκυ στον Ιωάννη Ζηζούλια | Ασπρούλης, Νικόλαος Κ. | |
2024 | Δημιουργία και αξιολόγηση λογισμικού πλήρως εμβυθιστικής εικονικής πραγματικότητας για τη μουσειακή εκπαίδευση στην αρχαία ελληνική τεχνολογία | Αντωνόπουλος, Παναγιώτης Δ. | |
2002 | Δημιουργία και πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου διδασκαλίας της ιστορίας της μουσικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Ανδρούτσος, Πολύβιος Π. | |
2016 | Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης και διαλόγου στο σχολείο για την ανάπτυξη γλωσσικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων στο πλαίσιο του μαθήματος της γλωσσικής έκφρασης με την παιδαγωγική αξιοποίηση συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης των νέων τεχνολογιών | Παπαδοπούλου, Βασιλική Γ. | |
2007 | Δημιουργία περιβάλλοντος ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην επιμόρφωση των θεολόγων εκπαιδευτικών. Εμπειρική έρευνα | Κιουλάνης, Σπυρίδων Ν. | |
2017 | Δημιουργικότητα, συναισθηματική έκφραση και χορός: ένα πρόγραμμα για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της συναισθηματικής έκφρασης σε μαθητές γυμνασίου | Παρίση, Ιωάννα Σ. | |
2012 | Δημογραφικές όψεις του Πόρου (19ος αιώνας) | Τόλης, Ευάγγελος Β. | |