Στρατηγικές βελτίωσης των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στην γενική εκπαίδευση

Περίληψη

Η διατριβή με τίτλο «Στρατηγικές για τη βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στην τυπική εκπαίδευση» εστιάζει στη διερεύνηση πρακτικών και αποτελεσματικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με ΔΑΦ σε γενικά σχολεία. Η αύξηση του αριθμού μαθητών με ΔΑΦ στην τυπική εκπαίδευση δημιουργεί πρόσθετες προκλήσεις για τους εκπαιδευτικούς, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει την ανάγκη για προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές στρατηγικές που να γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ θεωρίας και εκπαιδευτικής πρακτικής. Η διατριβή αρχικά εξετάζει τη φύση της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος, παρέχοντας μια λεπτομερή ανασκόπηση για την ιστορία, τα συμπτώματα, τις διαγνωστικές προσεγγίσεις και τις επιδημιολογικές τάσεις. Αναφέρεται στα σημαντικά ελλείμματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με ΔΑΦ στην κοινωνική αλληλεπίδραση, στην έκφραση συναισθημάτων και στις δεξιότητες επικοινωνίας. Αυτά τα ελλείμματα οδηγούν σε δυσκολίες ένταξης στην τάξη, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation titled “Strategies to Improve Social Skills in Students with Autism Spectrum Disorder (ASD) in Mainstream Education” focuses on exploring practical and effective educational interventions to enhance the social skills of students with ASD in general education settings. The increasing number of students with ASD in mainstream education presents additional challenges for teachers, while simultaneously highlighting the need for tailored educational strategies that bridge the gap between theory and practice. The dissertation begins by examining the nature of Autism Spectrum Disorder, providing a detailed review of its history, symptoms, diagnostic approaches, and epidemiological trends. It emphasizes the significant deficits faced by students with ASD in social interaction, emotional expression, and communication skills. These challenges lead to difficulties in classroom integration, limited participation in activities, and often negative social experiences. The research dr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57857
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57857
ND
57857
Εναλλακτικός τίτλος
Strategies to improve the social skills in students with autism spectrum disorder in the mainstream education
Συγγραφέας
Μπαξεβανίδης, Θεόδωρος (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Sofia University Saint Kliment Ohridski. Faculty of Educational Studies and the Arts. Department of Special Education
Εξεταστική επιτροπή
Tzvetkova-Arsova Mira
Shapkova Penka
Garbacheva Anelia
Tagareva Kirilka
Georgieva Diana
Balkanska Neda
Valchev Gencho
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ειδική αγωγή; Γενική αγωγή; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)