Η ένταξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος της σχολικής διοίκησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ειδική εκπαίδευση

Περίληψη

Η ειδική εκπαίδευση είναι ένας τομέας που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της παγκόσμιας εκπαιδευτικής κοινότητας λόγω της αδιαμφισβήτητης αναγκαιότητας και σημασίας της. Η εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα τους. Οι αυξανόμενες και συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης απαιτούν την αναζήτηση νέων μεθόδων διδασκαλίας και την ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διαδικασία της μάθησης. Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην ειδική εκπαίδευση παρουσιάζει έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον, καθώς αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις της εποχής μας. Το γεγονός ότι η έρευνα στο συγκεκριμένο θέμα στον Ελλαδικό χώρο είναι περιορισμένη, σε συνδυασμό με τα ποικίλα και ιδιαίτερα σημαντικά οφέλη που προσφέρουν τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς, καθιστά το εν λόγω θέμα ιδιαίτερα ελκυστικό για περαιτέρω διερεύνηση. Ο κύριος σκοπός της διατριβής είναι να εξεταστεί ο βαθμός ενσωμάτωσης ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Special education is a field that has attracted the interest of the global pedagogical community due to its undeniable necessity and importance. The education of students with special educational needs is an inalienable human right. The increasing and constantly evolving needs in special education require the exploration of the necessary new teaching methods and the integration of Information and Communication Technologies in the learning process. The integration of ICT in special education presents intense research interest since it constitutes one of the most significant challenges of our time. The fact that research on this specific topic in Greece is limited, combined with the diverse and particularly relevant benefits they offer to both students and educators, makes this topic highly appealing and needs further investigation. The main purpose of this study is to examine the degree of the ICT integration in Greek special schools in primary and secondary level. This integration is a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58131
ND
58131
Εναλλακτικός τίτλος
Integration of ICT in educational process and the role of school management in primary and secondary special education
Συγγραφέας
Τέγος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Sofia University Saint Kliment Ohridski. Faculty of Educational Studies and the Arts. Department of Special Education
Εξεταστική επιτροπή
Zamfirov Milen
Trosheva - Asenova Anna - Konstantinova
Doncheva Julia - Georgieva
Georgieva Diana - Paskaleva
Sapkova Penka - Todorova
Lefterova - Gadzhalova Dora - Stoilova
Terziyska Pelagia - Mihaylova
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Επιστήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών και Πληροφορική, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Τ.Π.Ε.; Ειδική εκπαίδευση; Σχολική διοίκηση; Άσκηση ηγεσίας; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αγωγή - Εκπαίδευση; Σχολική ηγεσία
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)