Η εσωτερική ποιότητα των υπηρεσιών υγείας ως προσδιοριστικός παράγοντας της εργασιακής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού

Περίληψη

Τις τελευταίες δεκαετίες η εσωτερική ποιότητα των υπηρεσιών υγείας αναφέρεται ως σημαντική συνιστώσα των επιτυχημένων συστημάτων παροχής υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Συνάμα, η επαγγελματική ικανοποίηση των επαγγελματιών υγείας ως εσωτερικοί πελάτες των υπηρεσιών αυτών, συμβάλει στην αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών. Η ικανοποίηση των ασθενών (εξωτερικοί πελάτες) εξαρτάται από την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας που λαμβάνουν εντός του οργανισμού οι επαγγελματίες υγείας, λογίζοντας τους ως εσωτερικούς πελάτες των υπηρεσιών αυτών. Σκοπός της μελέτης είναι να αποτυπώσει τις αντιλήψεις και τις απόψεις των εσωτερικών πελατών των υπηρεσιών υγείας, σχετικά με το επίπεδο της εσωτερικής ποιότητας των υπηρεσιών και πως αυτή σχετίζεται με την εργασιακή τους ικανοποίηση. Μέσα από τη διαδικασία μελέτης των αντιλήψεων των επαγγελματιών υγείας, γίνεται προσπάθεια άντλησης στοιχείων που σχετίζονται με το πιο σημαντικό παρονομαστή για τη συνεχή βελτί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the last decade, the internal quality of health- care services has played a crucial role in health- care management. Concurrently, job satisfaction of health- care professionals considering them as internal customers of health- care services affects the effectiveness, efficiency and continuous improvement of the quality of services. Patient’-s’ satisfaction as external customers depends on the quality of health- care services that the internal customers receive. The aim of the study was to investigate the perceptions of internal customers on health- care services regarding internal quality and how this is related to their job satisfaction. Through the process of studying health- care professionals’ views, an attempt made to collect data related to the most important element for the continuous improvement of quality of health care services, which is the human factor. The results of the study, according to the health care professionals’ opinions, revealed a low level of internal quali ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56668
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56668
ND
56668
Εναλλακτικός τίτλος
The internal quality of health services as a determining factor of the personnel’s job satisfaction
Συγγραφέας
Ριζόπουλος, Θεόδωρος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γούλα Ασπασία
Πιερράκος Γεώργιος
Σαρρής Μάρκος
Κελέση Μάρθα
Καμπά Ευρυδίκη
Δρόσος Δημήτριος
Σεπετής Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Επιστήμες υγείας, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Εσωτερική ποιότητα; Εργασιακή ικανοποίηση; Υπηρεσίες υγείας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)