Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2010 | Πολιτική και στρατιωτική παρουσία των Η.Π.Α. στη Μεσόγειο (1974-1984): η περίπτωση της Ελλάδας | Ασημακοπούλου, Αικατερίνη Ν. | |
2021 | Πολιτική κοινωνικοποίηση των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίες | Παπανικολάου, Νικολέττα Ε. | |
1994 | Πολιτική, μόρφωση και εκπαιδευτικοί μετασχηματισμοί: η συμβολή του Λένιν, 1917 - 1923 | Γρόλλιος, Γεώργιος Δ. | |
2020 | Πολιτισμικές αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών: η περίπτωση των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών | Αλεξανδρή, Αθανασία Χ. | |
2022 | Πολιτισμική ετερότητα, διδακτική προσέγγιση και λογοτεχνία: στάσιες και δράσεις εκπαιδευτικών | Ρεσβάνη, Βασιλική Α. | |
2009 | Πολιτισμική ετερότητα και διαπολιτισμική μάθηση στο σχολείο. Μια πρόταση διαπολιτισμικής διδακτικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Μπελέση, Δέσποινα Γ. | |
2013 | Πολιτισμική ετερότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: ο ρόλος του εκπαιδευτικού και της διαπολιτισμικής συμβουλευτικής στην ενσωμάτωση των αλλοδαπών μαθητών | Μάνου, Αγγελική Τ. | |
2013 | Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: πρακτικές διαχείρησής της στη σχολική πράξη | Προβελεγγίου, Δήμητρα Κ. | |
2005 | Πολιτισμική πολυμορφία και εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά στα νησιά Ρόδος - Κως: μορφές σύγκλισης και αναπαραγωγής πολιτισμικών διαφορών στην Α/θμια εκπαίδευση - θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση | Σαββίδου, Σαββατώ Σ. | |
2014 | Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου: επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο | Βασαρμίδου, Δέσποινα Α. | |
2002 | Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης: θεωρία - εφαρμογή και προοπτικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Παπανελοπούλου, Ελισάβετ Π. | |
2020 | Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών: ερευνητική προσέγγιση | Γκορτσά, Χριστίνα Χ. | |
2023 | Πολυδιάστατη προσέγγιση της δημιουργικότητας στη μάθηση της γεωμετρίας: ο ρόλος της κατανόησης γεωμετρικού σχήματος, της χωρικής ικανότητας και των δυναμικών περιβαλλόντων στην παραγωγή πολλαπλών λύσεων | Γρίδος, Παναγιώτης Α. | |
2022 | Πολυπολιτισμικότητα και ιστορική εκπαίδευση: το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης | Νικολαΐδου, Χάρις Λ. | |
2018 | Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπαντή, Βασιλική Γ. | |
2014 | Πολυπρισματική - διεπιστημονική προσέγγιση και αξιολόγηση της δημιουργικότητας των φοιτητών με έμφαση στην εφαρμογή στατιστικών αναλύσεων | Βάθη, Παναγιώτα Δ. | |
2015 | Πολυτροπικός εγγραμματισμός στο μάθημα της ιστορίας της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείου | Ποταμιάς, Γεώργιος Η. | |
2007 | Πορείες μάθησης δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο. Ζητήματα γλώσσας και ταυτότητας | Στόγιος, Νικόλαος Μ. | |
2003 | Πόσο πράσινο είναι το σπίτι, το σχολείο και η γειτονιά μας;: εκπόνηση και εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου για την οικολογικοποίηση της σκέψης των μαθητών | Αναστασάτος, Νικόλαος Θ. | |
1995 | ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ | Ζαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος | |