Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Education
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2010Πολιτική και στρατιωτική παρουσία των Η.Π.Α. στη Μεσόγειο (1974-1984): η περίπτωση της ΕλλάδαςΑσημακοπούλου, Αικατερίνη Ν.
2021Πολιτική κοινωνικοποίηση των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίεςΠαπανικολάου, Νικολέττα Ε.
1994Πολιτική, μόρφωση και εκπαιδευτικοί μετασχηματισμοί: η συμβολή του Λένιν, 1917 - 1923Γρόλλιος, Γεώργιος Δ.
2020Πολιτισμικές αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών: η περίπτωση των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιώνΑλεξανδρή, Αθανασία Χ.
2022Πολιτισμική ετερότητα, διδακτική προσέγγιση και λογοτεχνία: στάσιες και δράσεις εκπαιδευτικώνΡεσβάνη, Βασιλική Α.
2009Πολιτισμική ετερότητα και διαπολιτισμική μάθηση στο σχολείο. Μια πρόταση διαπολιτισμικής διδακτικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΜπελέση, Δέσποινα Γ.
2013Πολιτισμική ετερότητα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: ο ρόλος του εκπαιδευτικού και της διαπολιτισμικής συμβουλευτικής στην ενσωμάτωση των αλλοδαπών μαθητώνΜάνου, Αγγελική Τ.
2013Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: πρακτικές διαχείρησής της στη σχολική πράξηΠροβελεγγίου, Δήμητρα Κ.
2005Πολιτισμική πολυμορφία και εκπαιδευτικά χαρακτηριστικά στα νησιά Ρόδος - Κως: μορφές σύγκλισης και αναπαραγωγής πολιτισμικών διαφορών στην Α/θμια εκπαίδευση - θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΣαββίδου, Σαββατώ Σ.
2014Πολλαπλή νοημοσύνη και παραγωγή γραπτού λόγου: επιδράσεις της διαφοροποιημένης ως προς τους τύπους νοημοσύνης των μαθητών διδασκαλίας της παραγωγής του γραπτού λόγου (επιχειρηματολογικού κειμένου) σε γνωστικό, μεταγνωστικό και συναισθηματικό επίπεδοΒασαρμίδου, Δέσποινα Α.
2002Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης: θεωρία - εφαρμογή και προοπτικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΠαπανελοπούλου, Ελισάβετ Π.
2020Πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών: ερευνητική προσέγγισηΓκορτσά, Χριστίνα Χ.
2023Πολυδιάστατη προσέγγιση της δημιουργικότητας στη μάθηση της γεωμετρίας: ο ρόλος της κατανόησης γεωμετρικού σχήματος, της χωρικής ικανότητας και των δυναμικών περιβαλλόντων στην παραγωγή πολλαπλών λύσεωνΓρίδος, Παναγιώτης Α.
2022Πολυπολιτισμικότητα και ιστορική εκπαίδευση: το παράδειγμα της ΘεσσαλονίκηςΝικολαΐδου, Χάρις Λ.
2018Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπαντή, Βασιλική Γ.
2014Πολυπρισματική - διεπιστημονική προσέγγιση και αξιολόγηση της δημιουργικότητας των φοιτητών με έμφαση στην εφαρμογή στατιστικών αναλύσεωνΒάθη, Παναγιώτα Δ.
2015Πολυτροπικός εγγραμματισμός στο μάθημα της ιστορίας της Δ’ τάξης του δημοτικού σχολείουΠοταμιάς, Γεώργιος Η.
2007Πορείες μάθησης δίγλωσσων μαθητών στο ελληνικό σχολείο. Ζητήματα γλώσσας και ταυτότηταςΣτόγιος, Νικόλαος Μ.
2003Πόσο πράσινο είναι το σπίτι, το σχολείο και η γειτονιά μας;: εκπόνηση και εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στη ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου για την οικολογικοποίηση της σκέψης των μαθητώνΑναστασάτος, Νικόλαος Θ.
1995ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣΖαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος