Μελέτη της επίδρασης των παραγόντων της κοινωνικής γνωστικής θεωρίας της σταδιοδρομίας στην ανάπτυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος μαθητών σε πεδία STEM στην ανώτερη εκπαίδευση

Περίληψη

Η κρισιµότερη ίσως περίοδος για τον προσανατολισµό ενός ατόµου προς µια εκπαιδευτική και στη συνέχεια επαγγελµατική κατεύθυνση φαίνεται να είναι πρώτα αυτή της εφηβείας και στη συνέχεια η πρώτη νεότητα. Θεωρητικοί της ανάπτυξης της σταδιοδροµίας τονίζουν τη σηµασία της εν λόγω περιόδου στη θεµελίωση της επαγγελµατικής σταδιοδροµίας. Η επιλογή σπουδών και επαγγελµατικής δραστηριότητας είναι µια από τις σπουδαιότερες αλλά και πιο δύσκολες αποφάσεις στη ζωή του ατόµου. Πολύ περισσότερο, έχει αποκτήσει ιδιαίτερη επικαιρότητα και σηµασία στην εποχή µας, καθώς οι συνεχείς και απρόβλεπτες αλλαγές στην επιστήµη και την τεχνολογία και η ρευστότητα και ευελιξία που χαρακτηρίζουν το οικονοµικό σύστηµα και την αγορά εργασίας, επιβάλλουν στα άτοµα το βραχυπρόθεσµο, το στιγµιαίο. Έτσι, η πορεία της επαγγελµατικής σταδιοδροµίας κάθε νέου (και όχι µόνο) ατόµου αναφέρεται στη διαλεκτική σχέση του µε την εργασία και θεωρείται µια συνεχής πορεία εναλλασσόμενων αποφάσεων που θα διαρκεί ολόκληρη σχεδόν τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The most critical period for an individual's orientation towards an educational and then professional direction seems to be first adolescence and then the first new one. Career development theorists emphasize the importance of this period in the foundation of a professional career. The choice of professional activities is one of the most important but also most difficult studies in an individual's life. Moreover, it has acquired particular relevance and importance in our time, as the continuous and unpredictable changes in science and technology and the flexibility that characterize the economic system and the labor market impose on individuals the short-term, the instantaneous. Thus, the course of the professional career of every young person (and not only an individual) refers to his dialectical relationship with work and is considered a continuous course of alternating careers that will last almost his entire life. In this context of lifelong orientation and action of the individual ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58235
ND
58235
Εναλλακτικός τίτλος
Study of the influence of social cognitive career theory factors on the development of students' interest in STEM fields in higher education
Συγγραφέας
Μητσοπούλου, Αθηνά (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών. Εργαστήριο Γενικής Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Παυλάτου Ευαγγελία
Μουτσάτσου-Τσίμα Αγγελική
Σμυρναίου Ζαχαρούλα
Βουγιούκα Σταματίνα
Δέτση Αναστασία
Κορδάτος Κωνσταντίνος
Μεθενίτης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνικo-γνωστική Θεωρία Σταδιοδρομίας (SCCT), δραστηριότητες STEM, αυτοαποτελεσματικότητα λήψης αποφάσεων σταδιοδρομίας, κίνητρα, μαθησιακές εμπειρίες, θεωρία προσκόλλησης, προσδοκώμενα αποτελέσματα, κοινωνική υποστήριξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)