Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη χρήση προσαρμοστικής παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία φυσικών επιστημών

Περίληψη

Η διδασκαλία Φυσικών Επιστημών (Φ.Ε) θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της σύγχρονης εκπαίδευσης, καθώς κύριος σκοπός της είναι η προώθηση ενός ενεργού και επιστημονικού τρόπου σκέψης. Ωστόσο, με την πάροδο των ετών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι σημαντικές δυσκολίες στην κατανόηση των επιστημονικών εννοιών και στην εμπλοκή των μαθητών στις Φ.Ε, οι επιστήμονες έχουν στρέψει την προσοχή τους στην χρήση τεχνολογικών εργαλείων που παρέχουν κίνητρα και ταυτόχρονα υιοθετούν εξατομικευμένες και προσαρμοστικές μεθοδολογίες μάθησης, όπως η προσαρμοστική παιχνιδοποίηση. Όμως, η προσαρμοστική παιχνιδοποίηση βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια της. Δεν γνωρίζουμε επαρκώς το βαθμό ετοιμότητας και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τη χρήση τέτοιων εφαρμογών στις Φ.Ε αλλά και την επίδραση που μπορεί να έχει ένα πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης/εκπαίδευσης/ανάπτυξης εκπαιδευτικών, το οποίο εστιάζει στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και στο περιεχόμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Science teaching is considered one of the most important branches of modern education, as its main purpose is to promote an active and scientific way of thinking. However, over the years, in order to address the significant difficulties in understanding scientific concepts and engaging students in science education, scientists have turned their attention to the use of technological tools that provide motivation while adopting personalised and adaptive learning methodologies, such as adaptive gamification. However, adaptive gamification is still in its early stages. We do not know enough about the level of teachers' readiness and perceptions towards the use of such applications in PE and the impact that a professional training/education/development programme for teachers, which focuses on the integration of technology in the educational process and its content (science), knowledge, perceptions and integration of the application in the classroom, can have. Therefore, this dissertation st ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57434
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57434
ND
57434
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher training in the use of adaptive gamification in science teaching
Συγγραφέας
Ζουρμπάκης, Αλκίνοος-Ιωάννης (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Ζαράνης Νικόλαος
Σταύρου Δημήτριος
Ράικου Νατάσσα
Αμπατζίδης Γεώργιος
Μιχαηλίδη Αιμιλία
Παπαδάκης Σταμάτιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διάδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση εν ενεργεία εκπαιδευτικών; Πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης; Προσαρμοστική παιχνιδοποίηση; Διδασκαλία φυσικών επιστημών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)