Αξιολογία της δια βίου μάθησης στη γενική και την αθλητική παιδεία

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο αποτιμάται σήμερα στην Ελλάδα η Δια Βίου Μάθηση και η Δια Βίου Άθληση (Γογγάκη, 2021α, 2021β). Μέσω της ανασκόπησης της βιβλιογραφίας αναδεικνύεται πρωτίστως η αξιολογία της αρχαίας ελληνικής σκέψης στα ζητήματα αυτά, ενώ παρουσιάζονται οι σύγχρονες παιδαγωγικές προϋποθέσεις και οι θεωρίες μάθησης (Κόκκος, 2005). Εξάλλου, επισημαίνεται η αντίστοιχη ευρωπαϊκή πολιτική, προκειμένου να καταστεί εφικτή μια συγκριτική θεώρηση του τρόπου εφαρμογής της Δια Βίου Μάθησης στην Ελλάδα (Πρόκου, 2009; Μπαμπάλης, 2014). Με βάση τη λειτουργία των φορέων της Δια Βίου Μάθησης και της Δια Βίου Άθλησης στην χώρα μας, εξετάζεται εάν και κατά πόσο οι δράσεις αυτές είναι ανεξάρτητες από προκαθορισμένους επαγγελματικούς στόχους και από ηλικιακά όρια, ώστε να μπορούν να ικανοποιούν την ανάγκη της αυτοβουλίας και της πλατωνικής οικειοπραγίας του ενήλικα (Γογγάκη, 2013α, 2021α). Η ανάδειξη των αδυναμιών των δύο Δια Βίου δράσεων, αποτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The object of the present study is to investigate the way in which Lifelong Learning and Lifelong Sports are valued today in Greece (Gongaki, 2021a, 2021b). Through the literature review, the evaluation of ancient Greek thought on these issues is highlighted. Afterwards, the modern pedagogical conditions and theories of learning are presented (Kokkos, 2005). The corresponding European policy is pointed out, in order to make a comparative view of the implementation of Lifelong Learning in Greece (Prokou, 2009; Babalis, 2014). As far as the bodies for Lifelong Learning and Lifelong Sports in our country and their competence, it is examined whether these actions are independent of predetermined goals and age limits, so that they can satisfy the need of aftovulia and oikeiopragia of the adult (Gongaki, 2013, 2021a). The study is based on the philosophical method, and especially on evaluation. The latter, as a branch of philosophy, is the special tool for deepening in the concept of "value" ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52606
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52606
ND
52606
Εναλλακτικός τίτλος
Axiology of lifelong learning in general and sports education
Συγγραφέας
Καπράνος, Σταύρος (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Γογγάκη Κωνσταντίνα
Νικηταράς Νικήτας
Γκιόσος Ιωάννης
Κωνσταντινάκος Παντελής
Πατσαντάρας Νικόλαος
Αντωνοπούλου Παναγιώτα
Καμπερίδου Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Αξία; συνεχιζόμενη μάθηση; Δια βίου άσκηση; Ελεύθερη βούληση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)