Η επίδραση της διδακτικής εμπειρίας και της επιμόρφωσης στα πιστεύω των έμπειρων εκπαιδευτικών αγγλική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή ερευνά τα πιστεύω των έμπειρων εκπαιδευτικών Αγγλικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε σχέση με την επιμόρφωση που λαμβάνουν και με τις προσδοκίες που έχουν από την επιμόρφωση. Τα πιστεύω τους συγκρίνονται με αυτά των σχολικών συμβούλων. Η επιμόρφωση έμπειρων εκπαιδευτικών για να μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να βελτιωθούν θα πρέπει να λαμβάνει υπόψην τα πιστεύω των εκπαιδευτικών πριν τον σχεδιασμό των επιμορφωτικών προγραμμάτων.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the present study it is explained what beliefs experienced EFL teachers have about in-service training and what expectations they have regarding in-service training. Their beliefs are then compared with the views of school advisors about in-service training. If in-service training aims towards helping experienced teachers improve, then teachers' beliefs about in-service training should be considered and identified in advance.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (6.73 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.