Classical item analysis στην ανάλυση εργαλείων - τεστ γλωσσομάθειας στα πλαίσια της πολυγλωσσίας στην εκπαίδευση και στην ανάπτυξη της γλωσσομάθειας ελληνόφωνων και τουρκόφωνων (δίγλωσσων) μαθητών δημόσιων και μειονοτικών σχολείων

Περίληψη

Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της ποιότητας των ερωτημάτων τα οποία αποτελούν την εξέταση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στα Αγγλικά Επιπέδου Α. Η έρευνα περιορίζεται στην εξέταση του Μαΐου του 2012 την οποία συμπλήρωσαν 141 μαθητές της έκτης τάξης του Δημοτικού και της πρώτης τάξης του Γυμνασίου Δημόσιων και Μειονοτικών Σχολείων από δύο περιοχές της Ελλάδας. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε η Κλασσική Ανάλυση Ερωτημάτων (Classical Item Analysis) για να ελεγχθεί η καταλληλότητα των ερωτημάτων της παραπάνω εξέτασης. Επίσης, χρησιμοποιήθηκε η Ανάλυση Αξιοπιστίας και η Παραγοντική Ανάλυση για να διερευνήσει την Εγκυρότητα και την Αξιοπιστία του συγκεκριμένου τεστ. Όπως αναφέρεται στη βιβλιογραφική επισκόπηση, η σπουδαιότητα των γλωσσικών τεστ στη σημερινή αγορά εργασίας, η πληθώρα των τεστ στην Ελληνική πραγματικότητα απαιτούν έλεγχο αυτών των εργαλείων αξιολόγησης για να διασφαλισθεί η δικαιότητα για τους υποψηφίους. Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis aimed to investigate the quality of the items which compose the test battery of the Greek State Certificate for Proficiency in English, Level A known as KPG. The scope of this study is limited to the May 2012 examination suite which was distributed to 141 students of the sixth grade of Primary and the first grade of Secondary school of State and Minority schools of different parts of Greece. This study applied Classical Item Analysis to explore the fitness of the items of the above mentioned battery. Furthermore, Reliability and Factor Analysis were used to examine the Validity and Reliability of the particular test. As it is outlined in the literature review, the centrality of language tests in today’s job market, the multitude of tests in the Greek reality call for controls of the testing tools to ensure fairness for test takers. The Common European Framework of Reference Languages is also presented in broad lines as a base of the existing language tests in terms o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38463
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38463
ND
38463
Εναλλακτικός τίτλος
Classical item analysis for language tests in the context of multilingualism in education and towards the development of language proficiency of Greek speaking and Turkish speaking bilingual students of public and minority schools in Greece
Συγγραφέας
Τηλιακού, Χρυσάνθη (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Αναστασιάδου Σοφία
Φλώρου Γιαννούλα
Δραμαλίδης Αχιλλέας
Φωτόπολος Νικόλαος
Καρασαββόγλου Αναστάσιος
Βαλκάνος Ευθύμιος
Μάρκος Άγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κλασσική ανάλυση ερωτημάτων; Ποιότητα ερωτημάτων; Πολυγλωσσία; Απόκτηση τρίτης γλώσσας; Γλωσσικά τεστ; Εγκυρότητα; Αξιοπιστία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
276 σ., εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)