Η διαμεσολάβηση γεωμετρικών οργάνων και προγραμμάτων υπολογιστών δυναμικής γεωμετρίας στη μάθηση γεωμετρικών εννοιών σε δύο πολιτισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis "The mediation of hand-held geometric instruments and dynamic geometry software in learning the formal concepts of parallel and perpendicular lines in two cultural and educational environments" uses a theoretical framework derived from activity theory to investigate the effect of both geometric instruments (ruler, protractor, right triangle, pencil, paper) and dynamic geometric software (Geogebra4) in learning the formal concepts of parallel and perpendicular lines in fourth and seventh grade children from two different countries, Jordan and Greece.The qualitative data is relevant to an empirical study of a group of approximately 120 children from both countries Jordan and Greece. The participating children were subjected to lessons in geometry using the instruments tools (ruler…) and in using Geogebra4. They were then subjected to seven tasks in which they had to identify with justification, whether the lines on a plane in various figures are parallel, perpendicular or int ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.66 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.