Η επίδραση ενός προγράμματος εκπαίδευσης στη διεκδικητικότητα, στη διεκδικητική συμπεριφορά, τον τόπο ελέγχου, την ενσυναίσθηση και την αυτοεκτίμηση σε έλληνες φοιτητές και φοιτήτριες
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα επιχείρησε να εξετάσει κατά πόσο μεταβλήθηκε η διεκδικητική στάση και συμπεριφορά των φοιτητών μετά από τη διεξαγωγή παρεμβατικού προγράμματος εκπαίδευσης στη διεκδικητικότητα. Έγινε ακόμη, μια προσπάθεια να εξεταστεί η επίδραση που μπορεί να έχει η διεκδικητική συμπεριφορά των φοιτητών σε διάφορες όψεις της προσωπικότητας όπως την ενσυναίσθηση, τον τόπο έλεγχου των φοιτητών (προσωπικός, διαπροσωπικός, κοινωνικοπολιτικός έλεγχος) και την αυτοεκτίμηση. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι βασισμένο στο πρόγραμμα των Ward & Holland (1997) και Lange & Jakubowski (1976), σχεδιάστηκε με βάση τη γνωσιακή-συμπεριφοριστική προσέγγιση (Blagys & Hilsenroth, 2002) όπου όμως δεν χρησιμοποιήθηκαν συμπεριφοριστικές διαδικασίες, την ανθρωποκεντρική θεωρία του Rogers (1980) και τη θεωρία των κοινωνικών ρόλων. Οι παραπάνω προσεγγίσεις συμβάλλουν προς τρεις βασικές κατευθύνσεις: α) την συνειδητοποίηση των άμεσων σκέψεων που έχει το άτομο, τα συναισθήματα που βιώνει αλλά και τις συμπεριφορές π ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The current research has attempted to examine how much students assertive attitude and behavior has changed after an assertiveness training programme. There was also an effort to examine the affect of the students assertiveness on the various aspects of personality such as empathy locus of control (personal interpersonal sociopolitical) as well as self-esteem. The assertiveness training programme is based on Ward and Holland’s programme (1997) as well as that of Lange and Jakubowski (1976). It was designed with reference to cognitive-behavioural approach without behavioural procedure (Blagys & Hilsenroth, 2002), to person-centered approach (Rogers, 1980) and social rules theory. The above approaches contribute to three major courses: a) the awareness of immediate thoughts a person has, the emotions experienced as well as the types of behaviour expressed. b) the development of functional problem-solving approaches. c) the acquisition of self-confidence and a better relationship with one ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.23 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.