Το παιδί με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα: εφαρμογή της συστημικής θεώρησης στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών
Περίληψη
Βασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναδείξουμε τη συστημική θεωρία ως μια νέα μορφή προσέγγισης στην κατανόηση και ερμηνεία της ΔΕΠ-Υ. Ειδικότερα με την έρευνα αυτή επιδιώκουμε: α. Τη διερεύνηση των αντιλήψεων, αντιδράσεων και συναισθημάτων των γονέων που έχουν παιδί με ΔΕΠ-Υ. β. Την παρουσίαση της αλληλεπίδρασης της οικογένειας με το σχολικό και ιατροπαιδαγωγικό περιβάλλον. γ. Τη μελέτη των δυναμικών της οικογένειας του παιδιού με ΔΕΠ-Υ. δ. Την ανάδειξη εναλλακτικών τρόπων συμβουλευτικής παρέμβασης, συνδυάζοντας τις προτάσεις από τις σύγχρονες ερευνητικές μελέτες με τα πορίσματα της συστημικής προσέγγισης της έρευνάς μας.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.06 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.