Διερεύνηση της εφαρμογής ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα και μαθησι...
Περίληψη
Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), είναι κοινή διαταραχή της παιδικής ηλικίας, η οποία εκδηλώνεται με προβλήματα στη συμπεριφορά και γνωστικά ελλείμματα. Πολλά παιδιά με ΔΕΠ-Υ βρίσκονται σε κίνδυνο να εκδηλώσουν μειωμένη σχολική επίδοση ή σχολική αποτυχία παρά το γεγονός ότι έχουν συχνά υψηλές νοητικές ικανότητες.
Μακροχρόνιες επιδημιολογικές μελέτες έδειξαν, ότι η ΔΕΠ-Υ στη σχολική ηλικία αποτελεί προγνωστικό παράγοντα χαμηλής επίδοσης στην ανάγνωση και στα Μαθηματικά.
Έρευνες σχετικές με τα αποτελέσματα των θεραπευτικών προσεγγίσεων έχουν δείξει ότι, ο συνδυασμός εκπαιδευτικών και φαρμακευτικών παρεμβάσεων αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικός στη μείωση της διαταρακτικής και της εκτός έργου συμπεριφοράς των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, μέσα στη σχολική τάξη.
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εφαρμογή και αξιολόγηση τρίμηνου ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης σε 82 μαθητές δημοτικού με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, με και χωρ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is a common childhood disorder presenting with impairing levels of inattentive or hyperactive/impulsive behavioral symptoms and cognitive manifestations. Many children with ADHD are at high risk for academic underachievement or failure despite having average or above average intellectual abilities. Longitudinal epidemiological surveys show that childhood ADHD predict subsequent lower achievement scores in reading and mathematics.
Research into treatment outcomes shows that the combination of medical and school-based interventions are generally effective in reducing disruptive and off-task behavior in students with ADHD..
The aim of the present study was to explore the implement of a three-month specific school-based intervention program, in 82 school age children with ADHD, whether or not they used medication. The study employed subjective (parent/teacher ratings) and objective (standardized tests) academic achievement measures, impleme ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.2 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.