Η συμβολή των νοητικών πειραμάτων στη διδασκαλία της φυσικής
Περίληψη
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή µελετάται η χρήση των Νοητικών Πειραµάτων (ΝΠ) ως εργαλείων στη διδασκαλία της Φυσικής. Συγκεκριµένα, διερευνάται κατά πόσο η χρήση των ΝΠ στη σχολική τάξη µπορεί να συµβάλλει αποτελεσµατικά στην προσέγγιση των µαθητών του Λυκείου µε έννοιες και θεωρίες της Φυσικής µε υψηλό βαθµό αφαίρεσης, όπως είναι οι θεωρίες της Φυσικής του 20ου αιώνα. […]
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.47 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.