Η συμβολή της παιδαγωγικής συμβουλευτικής στη δευτεροβάθμια γλωσσική διδασκαλία σε εφήβους με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τις οικογένειές τους

Περίληψη

Η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) ως μια δια βίου νευροαναπτυξιακή διαταραχή, με περιορισμένη κοινωνική αλληλεπίδραση, επικοινωνία, ενδιαφέροντα και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές, επιβαρύνει σημαντικά την οικογένεια ενός ατόμου με ΔΑΦ. Η συνειδητοποίηση ότι η πρόοδος είναι δυνατή είναι μια κρίσιμη καμπή για την ανάπτυξη, τη μελέτη και την ενσωμάτωση αποτελεσματικών προσεγγίσεων σε εκπαιδευτικά προγράμματα για την υποστήριξη των ατόμων με ΔΑΦ και των οικογενειών τους καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν ο εγκέφαλος αναδιοργανώνεται, η γλωσσική εκμάθηση αποτελεί μια πρόκληση για τους μαθητές με ΔΑΦ και τους γονείς τους. Χρησιμοποιώντας αυτό ως βάση, ο κύριος στόχος της τρέχουσας έρευνας είναι να διαλευκάνει την οπτική που έχουν οι γονείς με έφηβους με ΔΑΦ σχετικά με τη χρήση της Παιδαγωγικής Συμβουλευτικής (ΠΣ) στη γλωσσική διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στους εφήβους τους. Μέσα από μια περιγραφική ποιοτική μελέτη, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Autism Spectrum Disorder (ASD) as a lifelong neurodevelopmental disorder, with limited social interaction, communication, interests and repetitive behaviors, puts a significant strain on a person's family with ASD. The realization that progress is possible is a crucial turning point in developing, studying and incorporating effective approaches into educational programs to support people with ASD and their families across the lifespan. Specifically, during secondary education, when the brain is rewired, language learning becomes a challenge for ASD students and their parents. Using this as a foundation, the main objective of this current research is to know the vision that parents with adolescents with ASD have of the use of Pedagogical Counseling (PC) in their adolescents’ language teaching of the Greek language. Through a descriptive qualitative study, with a semi-structured interview of 32 items(n=30 parents) and an in-depth analysis, this goal is being explored. The main conclusion ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

El Trastorno del Espectro Autista (TEA) como trastorno del neurodesarrollo de por vida, con interacción social, comunicación, intereses y comportamientos repetitivos limitados, ejerce una presión significativa sobre la familia de una persona con TEA. La comprensión de que el progreso es posible es un punto de inflexión crucial en el desarrollo, estudio e incorporación de enfoques efectivos en los programas educativos para apoyar a las personas con TEA y sus familias a lo largo de la vida. Específicamente, durante la educación secundaria, cuando el cerebro se reconfigura, el aprendizaje de idiomas se convierte en un desafío para los estudiantes con TEA y sus padres. Tomando esto como fundamento, el objetivo principal de la presente investigación es conocer la visión que tienen los padres de familia con adolescentes con TEA sobre el uso del Asesoramiento Pedagógico (AP) en la enseñanza del idioma griego a sus adolescentes. A través de un estudio cualitativo descriptivo, con una entrevist ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56494
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56494
ND
56494
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of pedagogical counseling in secondary language teaching of adolescents with autism spectrum disorders and their families
La contribución del asesoramiento pedagógico en la enseñanza secundaria de idiomas de adolescentes con trastornos del espectro autista y sus familias
Συγγραφέας
Κώτση, Δέσποινα (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Universidad d Córdoba
Εξεταστική επιτροπή
Marín-Díaz Verónica
Martínez-Pérez Vincent
Sampedro-Requena Begoña-Esther
Barroso-Osuna Julio
Roig-Vila Rosabel
Vega-Gea Esther-Maria
Ortega-Tudela Juana-Maria
Fernández-Robles Bárbara
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαταραχές αυτιστικού φάσματος; Παιδαγωγική συμβουλευτική; Έφηβοι με ΔΑΦ; Γονείς; Διδασκαλία ελληνικής γλώσσας
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Ισπανικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)