Οι θεατρικές τεχνικές ως μέσο διδασκαλίας και επίτευξης των στόχων της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να ερευνηθεί αν οι θεατρικές τεχνικές μπορούν να χρησιμεύσουν ως μέσο διδασκαλίας κι επίτευξης των στόχων της Φυσικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα να ερευνηθεί αν η δραματοποίηση και το θεατρικό παιχνίδι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την εκμάθηση (ποιοτικά και ποσοτικά) αθλητικών δεξιοτήτων (πάσα μανσέτα και σερβίς από κάτω), την αγωνιστική απόδοση και τη γνώση των κανονισμών της Πετοσφαίρισης. Επίσης αν επιδρούν στη βελτίωση στάσεων/απόψεων και ικανοποίησης από τη Φυσική Αγωγή, καθώς και στην επίδραση αυτών των θεατρικών τεχνικών στις γνώσεις και αντιλήψεις ως προς τη χρήση των δεξιοτήτων ζωής. Τέτοιες δεξιότητες ήταν ο καθορισμός στόχων, η μετατροπή αρνητικών σε θετικές σκέψεις και η μεταφορά των δεξιοτήτων ζωής στην καθημερινότητα. Ως δευτερεύων στόχος που τέθηκε, ήταν να διερευνηθεί αν υπήρχαν διαφορές φύλου μεταξύ των ομάδων και των μετρήσεων. Οι συμμετέχοντες ήταν 137 μαθητές/τριες (71 αγόρια κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research was to investigate whether theater techniques can serve as a means of teaching and achieving the goals of Physical Education in primary education. More specifically to investigate whether dramatization and theater game can be used as educational tools for learning (qualitative and quantitative) sports skills (set, pass and serve), competitive performance and knowledge of Volleyball regulations. Also if they affect the improvement of attitudes/views and satisfaction with Physical Education, as well as the effect of these theater techniques on knowledge and perceptions regarding the use of life skills. Such skills were goal setting, turning negative thoughts into positive ones, and transferring life skills into everyday life. As a secondary purpose, it was to investigate whether there were gender differences between groups and measurements. The participants were 137 students (71 boys and 66 girls) of the 3rd grade of the primary school, aged 8-9 years (MO=8.0 ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55408
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55408
ND
55408
Εναλλακτικός τίτλος
Theater techniques as a means of teaching and achieving the goals of physical education in primary school
Συγγραφέας
Χρηστινίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Ζέτου-Μουντάκη Ελένη
Δέρρη Βασιλική
Μιχαλοπούλου Μαρία
Βερναδάκης Νικόλαος
Φιλίππου Φίλιππος
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Κούλη Όλγα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Δραματοποίηση; Θεατρικό παιχνίδι; Μάθηση δεξιοτήτων; Ευχαρίστηση/ικανοποίηση; Δεξιότητες ζωής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)