Αξιολόγηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δυσλεξία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή παραθέτετε ένα εργαλείο ανίχνευσης της δυσλεξίας σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η ανίχνευση της δυσλεξίας στην συγκεκριμένηηλικιακή ομάδα έχει απασχολήσει τόσο διεθνείς όσο και ελληνικές έρευνες. Η έγκαιρη ανίχνευση της δυσλεξίας αποτελεί το ζητούμενο για τα παιδιά που εμφανίζουν δυσκολίες στην σχολική τους καθημερινότητα, καθώς η δημιουργία κατάλληλων στρατηγικών παρέμβασης, ενισχύει την σχολική τους επίδοση και ανεβάζει την αυτοπεποίθηση τους. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστούν οι μαθητές που έχουν διαγνωστεί με δυσλεξία καθώς και οι τυπικά αναπτυσσόμενοι μαθητές σε διάφορους γνωστικούς τομείς.Οι δοκιμασίες, στις οποίες εξετάζονται οι μαθητές έχουν αποδειχθεί πειραματικάαπό διεθνείς έρευνες ότι συμβάλλουν στην έγκυρη και έγκαιρη ανίχνευση της δυσλεξίας σε μαθητές ηλικίας 12 έως 15 ετών. Συγκεκριμένα οι μαθητές εξετάστηκαν σε δοκιμασίες που αξιολογούσαν την αναγνωστική ικανότητα, την ορθογραφημένη γραφή, την οπτική ανάκληση, την οπτική διάκρι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this thesis, a web application for screening dyslexia in Greek secondary school students is presented. Many researches have been taken place both in Greece and in all over the world concerning screening dyslexia in the aforementioned age group. Early screening of dyslexia is crucial for children who have difficulties in their daily school life, in order to apply appropriate intervention strategies, improve their school performance and raise their self-confidence. The aim of the present study is to test students who have been diagnosed with dyslexia as well as typically developed students in various fields of knowledge. The tests, in which students are assessed, have been experimentally proven by international researches to contribute to the valid and timely screening of dyslexia in students aged between 12 and 15 years old. Specifically, students were evaluated in tests that assessed reading ability, spelling, visual retrieval, visual discrimination, auditory ability, mathematical a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54493
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54493
ND
54493
Εναλλακτικός τίτλος
Web application for screening dyslexia in high school students
Συγγραφέας
Παναγόπουλος, Αντώνιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Σταμούλης Γεώργιος
Βαβουγυιός Διονύσιος
Δαδαλιάρης Αντώνιος
Ψυχάρης Σαράντος
Ζυγούρης Νικόλαος
Τζιάλλας Γρηγόριος
Κολομβάτσος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Δυσλεξία; Κατασκευή τέστ ανίχνευσης; Ανίχνευση; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)