Αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης για την προσέγγιση θεμάτων έρευνας αιχμής στη διδασκαλία φυσικών επιστημών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στη μελέτη των εκπαιδευτικών επισκέψεων σε ερευνητικά κέντρα και στην αξιοποίηση αυτών από τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την προσέγγιση θεμάτων έρευνας αιχμής στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει στη μελέτη της συνδιαμόρφωσης μιας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε ερευνητικό κέντρο στο πλαίσιο μιας Κοινότητας Μάθησης διερευνώντας αφενός τους παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη τους εκπαιδευτικοί και ερευνητές του κέντρου κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης της δομής και του περιεχομένου της επίσκεψης και αφετέρου τις αλληλεπιδράσεις που συμβάλουν στην επαγγελματική αλλαγή των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της κοινότητας μάθησης κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Κατά την α΄ φάση της έρευνας μελετήθηκε ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιούνται οι εκπαιδευτικές επισκέψεις στο ερευνητικό κέντρο εξετάζοντας την οπτική αφενός των εκπαιδευτικών και αφετέρου του ερευνητικού κέντρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study aims to investigate how science teachers design and carry out a school visit to a research center focused on the learning of cutting-edge research topics and more specifically, the way science teachers collaborate with researchers so as to co-design the school visits to the research center, in the context of a Community of Learners. There are two main research questions: a) what factors are taken into account when co-designing a school visit to a research center by teachers and researchers and b) which interactions contribute to the professional growth of teachers in the context of the Community of Learners. The study was conducted in two phases. The aim of the first phase was to study the school visits that took place at the research center. In total 10 high-schools participated in the study and the data were collected through the observations of their visits to the research center and interviews with the accompanying teachers and the person in charge of the visits t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53638
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53638
ND
53638
Εναλλακτικός τίτλος
Optimal use of non-formal learning environments to approach cutting-edge research topics in science teaching
Συγγραφέας
Γιαννακουδάκη, Καλλιόπη (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σταύρου Δημήτριος
Τζανάκης Κωνσταντίνος
Αναστασιάδης Σπυρίδων
Κούρκουλος Μιχαήλ
Κολιόπουλος Δημήτριος
Ζουπίδης Δημήτριος
Μολοχίδης Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Άτυπη μάθηση; Εκπαιδευτικές επισκέψεις; Ερευνητικά κέντρα; Επαγγελματική ανάπτυξη; Κοινότητα μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)