Συσκευές αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή και τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση

Περίληψη

Ένα εντυπωσιακά αναπτυσσόμενο διεπιστημονικό πεδίο της σύγχρονης έρευνας είναι η συναισθηματική υπολογιστική. Η ενσωμάτωση της ενσυναίσθησης στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα μπορεί να συνδυάσει την ψυχολογική υποστήριξη με την παιδαγωγική μεθοδολογία δημιουργώντας ένα σύγχρονο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανίχνευση των επιπέδων άγχους των εκπαιδευομένων σε πραγματικό χρόνο ώστε να καταστεί δυνατή η έγκαιρη και προσαρμοστική αντιμετώπιση τους, όταν αυτή επιβάλλεται, μέσα στο πλαίσιο απαιτητικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Ιδιαίτερα η περίπτωση σύγχρονων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (συνεργατικών ή όχι) παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί είναι εκ των πραγμάτων δύσκολη η διαπίστωση των συναισθημάτων του συνεργάτη ή του μαθητή. Επιπλέον, η έγκαιρη αναγνώριση των επιπέδων άγχους ενός εκπαιδευόμενου, από τον ίδιο, μέσω της βιο-ανάδρασης μπορεί να συνεισφέρει στην αυτό-ρύθμιση του και εφόσον αυτή επιτευχθεί στην ενίσχυση της ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present work deals with a developing research field, which is trying to integrate anxiety recognition and regulation into learning environments. This field has attracted the interest of researchers as an important factor in the implementation of advanced learning environments. During this research study, a cost - effective biofeedback system was designed and developed to provide anxiety awareness. The biofeedback system is comprised of a biofeedback device, a biofeedback application, and a monitor application.The biofeedback device was used to collect, identify, and utilize biosignals, which were the result of physiological reactions to stressful situations, such as galvanic skin response (GSR), heart rate (HR) and skin temperature (SKT). This device collaborates with a tailor-made software application, called biofeedback application. This application classifies real-time biosignals, to human anxiety levels. The real-time raw biosignals and the resulting anxiety level of every spe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52683
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52683
ND
52683
Εναλλακτικός τίτλος
Human-computer interaction devices & information and communication technologies in education
Συγγραφέας
Αποστολίδης, Ιπποκράτης (Πατρώνυμο: Μόσχος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσιάτσος Θρασύβουλος Κωνσταντίνος
Δημητριάδης Σταύρος
Αγγελής Ελευθέριος
Σταμέλος Ιωάννης
Κατσάνος Χρήστος
Παπαντωνίου Γεωργία
Ξυνόγαλος Στυλιανός
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διάδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Βιοανάδραση; Ενημερότητα άγχους; Μάθηση; Αυτο-ρύθμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)