Μαθηματικά πρότυπα δυναμικής οικολογικής οδήγησης σε σηματοδοτούμενες αρτηρίες στο πλαίσιο συνεργατικών ευφυών συστημάτων μεταφορών
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή αναπτύσσει μεθόδους που βελτιώνουν τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό των συστημάτων περιβαλλοντικά φιλικής οδήγησης, προτυποποιούν την προσαρμογή των οδηγών σε ενεργειακά αποδοτικές στρατηγικές οδήγησης ανάντη σηματοδοτημένων διασταυρώσεων με τη χρήση δένδρων αποφάσεων και εμπειρικών δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά την πιλοτική εφαρμογή ενός συστήματος περιβαλλοντικά φιλικής οδήγησης κατά μήκος μιας αστικής οδικής αρτηρίας, ποσοτικοποιούν τις συναφείς περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές επιπτώσεις, καθώς και καθιστούν εφικτή τη σύγκριση επιδόσεων με αυτοματοποιημένα συστήματα περιβαλλοντικά φιλικής οδήγησης, όπου το όχημα είναι ταυτοχρόνως εξοπλισμένο με συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης που επιτρέπουν την ακριβή προσαρμογή σε ενεργειακά αποδοτικά προφίλ ταχυτήτων. Επιπλέον, η αξιολόγηση επιπτώσεων των συστημάτων περιβαλλοντικά φιλικής οδήγησης γίνεται μέσω της ανάπτυξης λογισμικού που προσομοιώνει τη λειτουργία τους στα πλαίσια μοντέλου μικροσκοπικής προσομο ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This PhD dissertation enhances the human-centered design of existing dynamic eco-driving systems, and models driver adaptation to energy-efficient speed advice upstream of signalized intersections with the use of decision trees and empirical evidence generated via the pilot operation of an advisory dynamic eco-driving system along an urban arterial corridor, quantifies the relevant impacts on emissions, and compares them with the case of automated execution of dynamic eco-driving advice. Moreover, it proposes a simulation framework that is comprised of a microscopic traffic simulator, an external test-bed for emulating dynamic eco-driving, multiple tools for the analysis of simulation output, and a comprehensive set of simulation scenarios for evaluating the performance of different variants of dynamic eco-driving technology.Results indicate that despite rendering advised deceleration strategies more conservative for enhancing user acceptance and safety, traffic and energy efficiency o ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.4 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.