Κυκλοφοριακά πρότυπα βαθιάς ενισχυτικής μάθησης για προσωποποιημένες συστάσεις οδήγησης

Περίληψη

Ο στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι, αρχικά, να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου συστήματος παροχής συστάσεων οδήγησης το οποίο πρώτα θα ανιχνεύει τη συμπεριφορά οδήγησης και στη συνέχεια θα προτείνει εξατομικευμένες ενέργειες που μετριάζουν την επιθετικότητα και το ρίσκο κατά την οδήγηση, και έπειτα, να εκτιμήσει τις επιπτώσεις της εφαρμογής ενός τέτοιου συστήματος μέσω προσομοίωσης προσαρμόζοντας κατάλληλα τις παραμέτρους του κυκλοφοριακού μοντέλου. Η μεθοδολογική προσέγγιση βασίζεται σε ένα μείγμα αλγορίθμων μη επιβλεπόμενης και ενισχυτικής μάθησης, στα πλαίσια των οποίων αξιοποιείται μια βάση δεδομένων πραγματικής οδήγησης που συλλέγονται από το πλήθος. Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μεταβλητών που περιγράφουν τον τρόπο οδήγησης, προσδιορίζεται η συμπεριφορά οδήγησης τόσο σε επίπεδο διαδρομής όσο και σε επίπεδο χρήστη. Η ανάλυση ανέδειξε 6 προφίλ οδήγησης που περιγράφουν τη συνολική συμπεριφορά ενός οδηγού κατά τη διάρκεια τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this doctoral dissertation is initially to develop an inclusive personalized driving recommendation framework which first identifies each individual’s driving style and then, proposes customized driving actions that mitigate aggressiveness and riskiness, and, thereafter, to assess the impact of applying such a personalized decision support system through microsimulation by properly adjusting traffic models. The methodological approach is based on a mixture of unsupervised learning and Deep Reinforcement Learning algorithms while exploiting an always increasing naturalistic driving dataset that emerged from crowd-sensing. Using a variety of variables which describe driving behavior each individual’s driving behavior is identified both on a trip- and user-level. Findings revealed that there are 6 driving profiles that describe the overall behavior a driver has during their trip, which spans from safe to aggressiveness and distraction during driving. Subsequently, the average b ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50994
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50994
ND
50994
Εναλλακτικός τίτλος
Deep reinforcement learning traffic models for personalized driving recommendations
Συγγραφέας
Μαντούκα, Ελένη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Βλαχογιάννη Ελένη
Γκόλια Ιωάννη
Γιαννή Γεώργιο
Κεπαπτσόγλου Κωνσταντίνο
Γερολιμίνη Νικόλαο
Γκριτζά Κωνσταντίνα
Παπαμιχαήλ Ιωάννη
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά οδήγησης; Ενισχυτική μάθηση; Ομαδοποίηση k-means; Συστάσεις οδήγησης; Εξατομίκευση; Προσομοίωση; Οδηγική ασφάλεια; Μεγάλα δεδομένα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)