Η παραγωγή ταινιών από τα παιδιά με τη μέθοδο του project με βάση το θεωρητικό πλαίσιο της Κριτικής Παιδαγωγικής: διερεύνηση των δυνατοτήτων για Κριτικό Γραμματισμό στα Μέσα και κοινωνική παρέμβαση
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή αφορά μία παρέμβαση που ξεκίνησε με τα παιδιά της Στ΄ τάξης που είχε η ερευνήτρια το σχολικό έτος 2011-2012 σε ένα σχολείο της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, αποσκοπώντας στον κριτικό γραμματισμό στα μέσα διαμέσου τόσο της θέασης και ανάλυσης ταινιών, αλλά κύρια της παραγωγής ταινιών από τα ίδια. Από τα παιδιά αυτά καταδείχτηκε μία βασική ομάδα που συνέχισαν την παρέμβαση μέχρι και τον Ιούνιο του 2017 που ολοκληρώθηκε. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, προστέθηκαν στη βασική ομάδα και άλλα τρία παιδιά. Σκοπός της διατριβής ήταν η διερεύνηση της ενδεχόμενης αλλαγής της στάσης των συμμετεχόντων, όπως και της δράσης και της κοινωνικής τους παρέμβασης. Η παρέμβαση διενεργήθηκε με τη μέθοδο του project με βάση το θεωρητικό πλαίσιο της Κριτικής Παιδαγωγικής, ενώ και ο Κριτικός Γραμματισμός στα Μέσα βασίζεται στο ίδιο θεωρητικό πλαίσιο. Ο ρόλος της ερευνήτριας στην ομάδα ήταν συμμετέχουσα ως παρατηρήτρια. Τη δεύτερη χρονιά 2012-2013, προστέθηκε στην ομάδα ως συνεργάτιδα της ερευνήτρια ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present research concerns an intervention which started with the researcher’s 6th grade students during the school year 2011-2012 in a school of Eastern Thessaloniki, aiming at critical media literacy through both watching and analyzing films, but mainly through the production of films by the students themselves. From all these children, a core group was demonstrated that continued the intervention until June 2017, when it was finally completed. In a short time, three more children were added to the core group. The aim of the research was to examine the possible change of the participants’ attitude as well as their action and social intervention. The intervention was carried out with the project method based on the theoretical framework of Critical Pedagogy, while the Critical Media Literacy is based on the same theoretical framework. The role of the researcher in the team was the participant as an observer. In the school year 2012-2013, a fellow teacher was added to the team as a ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (19.82 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.