Κινητήριοι μοχλοί της αποδοτικότητας στην ανώτατη εκπαίδευση της Αγγλίας

Περίληψη

Το πλαίσιο αυτής της διατριβής διερευνά μέτρα αποδοτικότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΕ) στην Αγγλία. Τα μέτρα αποδοτικότητας χρησιμεύουν σαν κρίκος διασύνδεσης μεταξύ της οικονομικής βιωσιμότητας του κλάδου της ανώτατης εκπαίδευσης και των θεσμών χάραξης πολιτικής. Δεδομένου ότι η ιδέα της αποδοτικής κατανομής των πόρων, σε μια περίοδο αυστηρότερων δημοσιονομικών περιορισμών, περιορισμένης κρατικής χρηματοδότησης και αυξανόμενου ανταγωνισμού για μεγαλύτερο μερίδιο χρηματοδότησης της έρευνας και αριθμού φοιτητών έχει τόσο ισχυρή επιρροή, η έννοια της αποδοτικότητας αποκτά νόημα χρησιμεύοντας ως βάση για αποφάσεις βελτίωσης της κατανομής των πόρων. Η κατανόηση της φύσης της αποδοτικότητας στοχεύει στη θέσπιση ενός απλούστερου και πιο αποδοτικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας στην Αγγλία που ενθαρρύνει τον ανταγωνισμό και τις επιλογές, βελτιώνει την ποιότητα και διασφαλίζει καλύτερη λογοδοσία και αξιοποίηση χρημάτων. Η διατριβή ξεδιπλώνει δύο βασικούς τύπους αποδοτικότητας, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The context of this thesis explores efficiency measures in higher education (HE) in England. Measures of efficiency serve as a crucial link between the economic sustainability of the HE sector and the policymaking establishment. Given that the idea of efficient allocation of resources, in a period of tighter budget constraints, curtailed government funding and increasing competition for a greater share for research funding and number of students has such a powerful influence, the concept of efficiency becomes meaningful serving as a basis for decisions to improve resource allocation. Understanding the nature of efficiency aims to put in place a simpler and more efficient HE and research system in England that encourages competition and choice, enhances quality, and ensures greater accountability and value for money. The thesis unfolds two main disciplines of technical and cost efficiency in HE in England. Therefore, the research objectives discussed are driven upon that conceptualizati ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50907
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50907
ND
50907
Εναλλακτικός τίτλος
Drivers of efficiency in higher education in England
Συγγραφέας
Παπαδημητρίου, Μαρία (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
University of Lancaster
Εξεταστική επιτροπή
De Witte Kristof
Ingham Hilary
Tsionas Efthimios
Johnes Jill
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οικονομικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Λέξεις-κλειδιά
Αποδοτικότητα; Ανώτατη εκπαίδευση; Αγγλία; Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων (ΠΑΔ); Στοχαστικό μοντέλο
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)