Αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαιδευτική διαδικασία: νέες εκπαιδευτικές εφαρμογές

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και, ειδικά, η χρήση της πλατφόρμας MOODLE στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της ήταν να χαρτογραφήσει και να μελετήσει την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης, διατυπώνοντας, σχολιάζοντας και εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο και τις απαντήσεις σε ερωτήσεις του τύπου: Ποιες είναι οι αλλαγές εκείνες που συντελούνται σήμερα στο χώρο της εκπαίδευσης και ποιες είναι οι ευκαιρίες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία σε αυτόν τον τομέα; Είναι κατανοητό απ’ όλους ότι οι αλλαγές που παρατηρούνται είναι βαθιές, μεγάλες, ορατές και μη, οπότε δεν πρέπει να αγνοούνται από τους αρμοδίους φορείς και την κοινωνία; Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι σε θέση, με την βοήθεια των ΤΠΕ και διαφόρων επιστημών, όπως η κοινωνιολογία, η ανθρωπολογία, τα μαθηματικά, η ψυχολογία, η ιστορία κ.ά. να δημιουργήσουν ολοκληρωμένα και ποιοτικά προηγμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this thesis is the use of New Technologies in distance learning and especially the use of the MOODLE platform in distance higher education. More specifically, its purpose is to map and study the situation in the field of education by formulating, commenting on and enriching the content as well as the answers to questions such as:Which are the changes that currently take place in the field of education and what are the opportunities that modern technology can offer in this area?Is it understandable by everyone that these changes that are deep, large, visible and not visible, should not be ignored by the responsible bodies and society?The members of the educational community are able, with the help of ICT and various sciences, such as sociology, anthropology, mathematics, psychology, history, etc. to develop integrated and qualitatively advanced, integrated online learning systems (platforms)?When and under what conditions will Greek students, as active citizens, be more inter ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50511
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50511
ND
50511
Εναλλακτικός τίτλος
Exploiting social networks in the educational process: new educational applications
Συγγραφέας
Μπουλούτα, Κωνσταντίνα (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Παυλίδης Γεώργιος
Λυκοθανάσης Σπυρίδων
Τσώλης Δημήτριος
Κάτσικας Σωκράτης
Γαροφαλάκης Ιωάννης
Βούλγαρης Σπυρίδων
Τζήμας Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)