Ανάλυση και οπτικοποίηση μαθησιακών αλληλεπιδράσεων σε συνεργατικά περιβάλλοντα διαδικτύου

Περίληψη

Η επίδραση των συνεργατικών περιβαλλόντων διαδικτύου συνεχίζει να αυξάνεται σε διάφορους τομείς σπουδών, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Παρόλο που υπάρχουν πολλά διαθέσιμα συνεργατικά περιβάλλοντα διαδικτύου, η χρήση των εκπαιδευτικών ιστολογίων στο πλαίσιο της Συνεργατικής Μάθησης Υποστηριζόμενη από Υπολογιστή (ΣΜΥΥ) προτιμάται ακόμα και σήμερα από μεγάλο αριθμό καθηγητών, καθώς επιτρέπουν την ασύγχρονη επικοινωνία σε μορφή κειμένου, έτσι ώστε να υποστηριχθούν αποτελεσματικά οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις των μαθητών. Παρ 'όλα αυτά, εάν οι μαθητές δεν είναι ικανοί στη ρύθμιση της μάθησής τους, τα διαδικτυακά συνεργατικά περιβάλλοντα ιστολογίων μπορούν ακόμα και να τους μπερδέψουν ή/και να τους αποπροσανατολίσουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ενημερότητα και η μεταγνώση μπορούν να υποστηρίξουν τη ρύθμιση και τον έλεγχο των ενεργειών των μαθητών κατά τη διάρκεια συνεργατικών δραστηριοτήτων ιστολογίου. Η ενημερότητα και η μεταγνώση μπορούν να διερευνηθούν περαιτέρω μέσω της έρευνας σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The influence of web-based learning environments has proliferated throughout various fields of study, including education. Although there are many web-based software programs currently available for educational purposes, the use of educational blogs in Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) contexts is to this day favored by a large number of educators, since blogs allow the implementation of textual and asynchronous communication to support the social interactions of students online, under the supervision of teachers. Nonetheless, if not adequately competent in regulating their learning, students may find blog-based collaborative learning environments a source of disorientation. In these cases, awareness and metacognition can support regulating and controlling one’s actions in blog-based learning activities. Awareness and metacognition can be further explored through research into the field of computer-based Interaction Analysis (IA), regarded as one of the sub-directions of ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49147
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49147
ND
49147
Εναλλακτικός τίτλος
Analysis and visualization of learning interactions in collaborative web environments
Συγγραφέας
Μιχαηλίδης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής. Εργαστήριο Λογισμικού και Διαδραστικών Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Τσιάτσος Θρασύβουλος - Κωνσταντίνος
Δημητριάδης Σταύρος
Σταμέλος Ιωάννης
Κατσάνος Χρήστος
Βακάλη Αθηνά
Αγγελής Ελευθέριος
Σατρατζέμη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Επιστήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών και Πληροφορική, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Συνεργατική μάθηση υποστηριζόμενη από υπολογιστή; Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση; Ανάλυση αλληλεπιδράσεων; Συνεργατικά περιβάλλοντα διαδικτύου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
370 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)