Περίληψη
Αυτή η έρευνα αντιμετωπίζει το ρόλο της αυτοεκτίμησης και της σχέσης της με την επιθετική συμπεριφορά των μαθητών μεταξύ 8 και 15 ετών. Απευθύνεται στην υποστήριξη και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης ενός μαθητή, προκειμένου να αποφευχθεί η επιθετική συμπεριφορά. Προσπαθώντας να συσχετιστεί η αυτοεκτίμηση με την επιθετική συμπεριφορά, θα μπορούσε να αναφερθεί ότι η αυτοεκτίμηση θεωρείται ως ένας κρίσιμος παράγοντας για τη φύση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η έννοια της ανάπτυξης δεξιοτήτων αυτοπεποίθησης στο σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο για ένα αποτελεσματικό σχολικό κλίμα. Αυτή η διατριβή εγείρει τον κρίσιμο ρόλο των παραγόντων όπως το σχολείο, η οικογένεια, οι συμμαθητές για επιθετικά συμπεριφορικά επεισόδια μεταξύ των μαθητών. Δείχνει τη σχέση μεταξύ της επιθετικής συμπεριφοράς και της αυτοεκτίμησης των μαθητών από 8 έως 15 ετών. Παρέχει κατευθυντήριες γραμμές και προτάσεις για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων για μαθητές, παρέχοντας συμβουλές για άτομα που εμπλέκονται στην εργασία και ...
Αυτή η έρευνα αντιμετωπίζει το ρόλο της αυτοεκτίμησης και της σχέσης της με την επιθετική συμπεριφορά των μαθητών μεταξύ 8 και 15 ετών. Απευθύνεται στην υποστήριξη και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης ενός μαθητή, προκειμένου να αποφευχθεί η επιθετική συμπεριφορά. Προσπαθώντας να συσχετιστεί η αυτοεκτίμηση με την επιθετική συμπεριφορά, θα μπορούσε να αναφερθεί ότι η αυτοεκτίμηση θεωρείται ως ένας κρίσιμος παράγοντας για τη φύση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η έννοια της ανάπτυξης δεξιοτήτων αυτοπεποίθησης στο σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο για ένα αποτελεσματικό σχολικό κλίμα. Αυτή η διατριβή εγείρει τον κρίσιμο ρόλο των παραγόντων όπως το σχολείο, η οικογένεια, οι συμμαθητές για επιθετικά συμπεριφορικά επεισόδια μεταξύ των μαθητών. Δείχνει τη σχέση μεταξύ της επιθετικής συμπεριφοράς και της αυτοεκτίμησης των μαθητών από 8 έως 15 ετών. Παρέχει κατευθυντήριες γραμμές και προτάσεις για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων για μαθητές, παρέχοντας συμβουλές για άτομα που εμπλέκονται στην εργασία και επικοινωνία με μαθητές-παιδιά.Η αντιμετώπιση της επιθετικότητας και του εκφοβισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η δυσκολία αυξάνεται επειδή τα ίδια τα θύματα δεν αποκαλύπτουν πάντα τι συμβαίνει με αυτά, φοβούμενοι την εκδίκηση του δράστη. Τα θύματα, μερικές φορές, δεν έχουν το θάρρος και τη δύναμη να μιλήσουν. Έμμεσα, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς μπορούν να συνειδητοποιήσουν πιθανή θυματοποίηση των μαθητών τους ή των παιδιών τους. Επιπλέον, η αυτοεκτίμηση μπορεί να λειτουργήσει ως παράγοντας κινδύνου για επιθετική συμπεριφορά και παραβατικά προβλήματα.Ένα βασικό σημείο αυτής της έρευνας είναι η ανάλυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών αυτών των ορίων ηλικίας και της προβληματικής συμπεριφοράς επιθετικότητας. Το κύριο κεντρικό ζήτημα είναι το πώς θα ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση, ώστε οι μαθητές να μην να γίνουν μέλη της σχολικής βίας. Οι επιθετικές εκδηλώσεις των μαθητών είναι συνέπεια του επιπέδου αυτοπεποίθησης και της κοινωνικής κατάστασης των γονέων, καθώς και του μεγέθους της κατοικημένης περιοχής. Η παρενόχληση και η επιθετική συμπεριφορά αποτελούν σημαντικό πρόβλημα στην οργανωτική ζωή των σύγχρονων σχολείων στην Ελλάδα. Η πολλαπλότητα της εκδήλωσής της σχετίζεται με την ηλικία, την προσωπικότητα, το κοινωνικό περιβάλλον, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και άλλους δυναμικούς παράγοντες. Η εξερεύνηση της επιθετικότητας είναι ένα από τα πιο εκτεθειμένα θέματα. Όσο η έρευνα μπορεί να γίνει, ανεξάρτητα από το πόσα θεωρίες θα δημιουργήσει, το πρόβλημα της επιθετικότητας παραμένει. Κάθε νέα μελέτη έχει ελάχιστη συμβολή στην τεράστια ερμηνεία και ανάλυση της. Σε όλες τις ιστορικές περιόδους, η επιθετικότητα στη συμπεριφορά επιβάλλεται και απορρίπτεται και ταυτόχρονα ενθαρρύνεται και ανταμείβεται. Αυτή η κοινωνική δυαδικότητα το καθιστά ένα ενδιαφέρον θέμα για την επιστημονική έρευνα.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This research addresses the role of self-esteem and its relation-association with aggressive behavior of students between 8 till 15 years old. It approaches the supporting and enhancing of self-esteem of a student in order to prevent aggressive behaviors. Attempting to relate self-esteem and aggressive behavior, it could be reported that self-esteem is considered as a crucial factor for the nature of human behavior. The concept of developing self-esteem skills in school plays a vital role for an effective school climate. This thesis raises the crucial role of factors such as school, family, peers for aggressive behaviors incidents between students. It shows the relation between the aggressive behavior and self-esteem of students from 8 till 15 years of age. It provides guidelines and suggestions of developing social skills for student, giving advices for people who involved working and communicating with students-children (pre and teenagers).The treatment of aggression and bullying is ...
This research addresses the role of self-esteem and its relation-association with aggressive behavior of students between 8 till 15 years old. It approaches the supporting and enhancing of self-esteem of a student in order to prevent aggressive behaviors. Attempting to relate self-esteem and aggressive behavior, it could be reported that self-esteem is considered as a crucial factor for the nature of human behavior. The concept of developing self-esteem skills in school plays a vital role for an effective school climate. This thesis raises the crucial role of factors such as school, family, peers for aggressive behaviors incidents between students. It shows the relation between the aggressive behavior and self-esteem of students from 8 till 15 years of age. It provides guidelines and suggestions of developing social skills for student, giving advices for people who involved working and communicating with students-children (pre and teenagers).The treatment of aggression and bullying is not an easy case. The difficulty grows because the victims themselves do not always reveal what is happening to them, fearing the revenge of the perpetrator. Victims, sometimes, have not the courage and the strength to speak. Indirectly, teachers and parents may realize possible victimization of their students or their children. Moreover, self-esteem may work as a risk factor for aggressive behavior and delinquent problems.A key point of this research is the analysis of self-esteem of students of these boundaries of age and the aggressiveness problematic behavior. The main central issue is of how to boost self-esteem, in order students would not likely to become passive or active members of school violence. Scientific thesis: The aggressive manifestations of the students are a consequence of their level of self-respect and the social status of the parents, as well as the size of the populated area. Harassment and aggressive behavior are a significant problem in the organizational life of modern schools in Greece. The multiplicity of its manifestation is related to age, personality, social environment, demographic characteristics and other dynamic factors. Exploring aggression is one of the most exposed topics. As much as research can be done, no matter how many theories to create, the problem of aggression remains. Each new study makes little contribution to its vast interpretation and analysis. In all historical periods, aggression in behavior is sanctioned and rejected and at the same time encouraged and rewarded. This social duality makes it an interesting subject for scientific research.
περισσότερα