Επιθετική συμπεριφορά και αυτοεκτίμηση των μαθητών ηλικίας 8-15 ετών

Περίληψη

Αυτή η έρευνα αντιμετωπίζει το ρόλο της αυτοεκτίμησης και της σχέσης της με την επιθετική συμπεριφορά των μαθητών μεταξύ 8 και 15 ετών. Απευθύνεται στην υποστήριξη και ενίσχυση της αυτοεκτίμησης ενός μαθητή, προκειμένου να αποφευχθεί η επιθετική συμπεριφορά. Προσπαθώντας να συσχετιστεί η αυτοεκτίμηση με την επιθετική συμπεριφορά, θα μπορούσε να αναφερθεί ότι η αυτοεκτίμηση θεωρείται ως ένας κρίσιμος παράγοντας για τη φύση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η έννοια της ανάπτυξης δεξιοτήτων αυτοπεποίθησης στο σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο για ένα αποτελεσματικό σχολικό κλίμα. Αυτή η διατριβή εγείρει τον κρίσιμο ρόλο των παραγόντων όπως το σχολείο, η οικογένεια, οι συμμαθητές για επιθετικά συμπεριφορικά επεισόδια μεταξύ των μαθητών. Δείχνει τη σχέση μεταξύ της επιθετικής συμπεριφοράς και της αυτοεκτίμησης των μαθητών από 8 έως 15 ετών. Παρέχει κατευθυντήριες γραμμές και προτάσεις για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων για μαθητές, παρέχοντας συμβουλές για άτομα που εμπλέκονται στην εργασία και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research addresses the role of self-esteem and its relation-association with aggressive behavior of students between 8 till 15 years old. It approaches the supporting and enhancing of self-esteem of a student in order to prevent aggressive behaviors. Attempting to relate self-esteem and aggressive behavior, it could be reported that self-esteem is considered as a crucial factor for the nature of human behavior. The concept of developing self-esteem skills in school plays a vital role for an effective school climate. This thesis raises the crucial role of factors such as school, family, peers for aggressive behaviors incidents between students. It shows the relation between the aggressive behavior and self-esteem of students from 8 till 15 years of age. It provides guidelines and suggestions of developing social skills for student, giving advices for people who involved working and communicating with students-children (pre and teenagers).The treatment of aggression and bullying is ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47391
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47391
ND
47391
Εναλλακτικός τίτλος
Aggressive behavior and Self-Esteem of students from 8 to 15 years of age
Συγγραφέας
Κασιώρα, Βασιλική (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
South-West University Neofit Rilski of Blagoevgrad. Faculty of Philosophy. Department of Psychology
Εξεταστική επιτροπή
Mutafova Maria Encheva
Yankulova Yoanna Dimitrova
Ilieva Snezhana Evlogieva
Rusanka Petkova Mancheva
Ergyul Tair Redzheb
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επιθετική συμπεριφορά; Αυτοεκτίμηση; Μαθητής;ηλικία 8-15 ετών; Εκπαίδευση; Ψυχολογία
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
162 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)