Παιγνιοθεωρητικές πτυχές του παιγνίου - αστυνόμοι και ληστής - και παραλλαγών αυτού

Περίληψη

Στην παρούσα διατριβή εισάγουμε ορισμένες παραλλαγές του παιγνίου «Αστυνόμοι και Ληστής» (CR) και κατόπιν αναλύουμε παιγνιοθεωρητικά, τόσο το πρωτότυπο παίγνιο, όσο και αυτές τις παραλλαγές, στο πλαίσιο των στοχαστικών παιγνίων. Το CR είναι ένα παίγνιο καταδίωξης σε γράφημα, μεταξύ ενός παίκτη που ελέγχει ένα αριθμό αστυνόμων και ενός ληστή. Δεδομένου γραφήματος τα κεντρικά ερωτήματα τότε είναι: (α) ποιος είναι ο ελάχιστος αριθμός αστυνόμων που εγγυάται σύλληψη, ποσότητα που ονομάζουμε «αστυνομικό αριθμό του γραφήματος» και (β) ποιες είναι οι βέλτιστες στρατηγικές των παικτών. Τα παίγνια που εισάγουμε είναι: (α) το «Σύγχρονο Παίγνιο» (CCR) όπου σε αντίθεση με το πρωτότυπο οι παίκτες κινούνται ταυτοχρόνως (και όχι εναλλάξ), (β) το παίγνιο «Ιδιοτελείς Αστυνόμοι και Παθητικός Ληστής» (SCPR) όπου δύο παίκτες, οι αστυνόμοι, καταδιώκουν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο ένα παθητικό Ληστή, και (γ) το παίγνιο «Ιδιοτελείς Αστυνόμοι και Ενεργητικός Ληστής» (SCAR) όπου ένας αριθμός αστυνόμων καταδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present thesis we introduce some variants of the “Cops and robber” game (CR) and then we analyze game theoretically the original game and these variants, within the framework of stochastic games. CR is a pursuit-evasion game in graphs, between a player controlling a number of cops and a robber. Given a graph, the central questions that arise are: (a) what is the minimum number of cops needed to guarantee capture, a quantity called “the cop number of the graph”, and (b) which are the optimal strategies of the players. The games we introduce are: (a) the “Concurrent CR game” (CCR) where contrary to the original game players move simultaneously (and not sequentially), (b) the game “Selfish cops and passive robber” (SCPR) where two players, the cops, pursue independently one from the other a passive robber, and (c) the game “Selfish cops and active robber” (SCAR) where a number of cops pursue, independently one from the other a robber trying to evade. We model CR, CCR and SCPR as s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44824
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44824
ND
44824
Εναλλακτικός τίτλος
Game theoretical aspects of the - cops and robber - game and variants
Συγγραφέας
Κωνσταντινίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Κεχαγιάς Αθανάσιος
Θηλυκός Δημήτρης
Πιτσούλης Λεωνίδας
Μπουρνέτας Απόστολος
Μηλολιδάκης Κωνσταντίνος
Μούρτος Ιωάννης
Μάρκου Ευριπίδης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Θεωρία παιγνίων; Καταδίωξη σε γράφημα; Αστυνόμοι και ληστής; Στοχαστικά παίγνια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
173 σ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)