Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της Μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν

Περίληψη

Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι το 2009, οι επιχειρήσεις με εξαίρεση κυρίως τις περιόδους των πετρελαϊκών κρίσεων της δεκαετίας του 70, του 80 και του 90, δρούσαν σε ένα σταθερό οικονομικό περιβάλλον. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, αυξήθηκε έντονα η ευημερία και η πρόοδος της διεθνούς οικονομίας και της παγκοσμιοποίησης. Τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου του 1999, η παγκόσμια οικονομική ύφεση του 2008 και η μετέπειτα εμφάνιση έντονων μεταναστευτικών ροών, οδήγησαν στην ανάπτυξη της τάσης για απομόνωση, στην κρίση των διεθνών οικονομικών σχέσεων και στην (επαν)εμφάνιση του εθνικισμού. Συμπερασματικά, παρατηρείται άνοδος των εθνικιστικών κομμάτων παγκοσμίως, ενώ πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο ψηφίστηκε το BREXIT. Όλα τα προαναφερόμενα δέιχνουν ότι οι πολίτες, όπως και οι καταναλωτές παγκοσμίως, κυρίως μετά το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In order to help their economies recover back from recessions, businesses should increase both their extroversion and adaptation in global markets. After World War II and until 2009, firms acted in a relatively stable economic environment. Within this context, economic prosperity and global economy growth steadily increased. Events of 9/11 1999, global recession of 2008 and migration flows resulted in a tendency for isolation, economic animosity and nationalism. In conclusion, nationalist parties gained increased public support worldwide, whilst in United Kingdom BREXIT was voted. The aforementioned facts reveal that citizens and consumers worldwide, after 2008, experience low expectations concerning the potential of their national economies. These progressions are followed by tendencies in domestic product preference in favor of imported ones. International business face great challenges regarding their strategies, since there is not an integrative decision making model on marketing ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44339
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44339
ND
44339
Εναλλακτικός τίτλος
The role of consumer confidence and ethnocentrism on brand's (re)purchase intentio: which strategies pay off
Συγγραφέας
Νήρος, Μελέτιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Εξεταστική επιτροπή
Πολλάλης Ιωάννης
Βοζίκης Αθανάσιος
Ελευθερίου Κωνσταντίνος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Παπαπέτρου Ευαγγελία
Ζαρκάδα Άννα
Σαμαντά Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Καταναλωτικός εθνοκεντρισμός; Καταναλωτική πίστη; Στρατηγικές πιστότητας; Συμπεριφορά καταναλωτή; Εξαγωγικό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
281 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)