Στερεότυπα - προκαταλήψεις και ιστορία του ποντιακού ελληνισμού: μια κριτικοστοχαστική προσέγγιση μέσω της εκπαίδευσης

Περίληψη

[…] Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προτείνει ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο το οποίο θα υποστηρίζει την προσπάθεια μετασχηματισμού των στερεοτυπικών αντιλήψεων και των προκατειλημμένων τρόπων σκέψης και συμπεριφοράς για τον ποντιακό ελληνισμό μέσω του κριτικού στοχασμού πάνω στις παραδοχές των εκπαιδευομένων για αυτόν. Το πλαίσιο αυτό ορίζεται και οριοθετείται από το ένα μέρος από τη Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του J. Mezirow και από το άλλο από τις φιλοσοφικές μεθόδους: Φαινομενολογική, Ερμηνευτική και Διαλεκτική. […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44176
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44176
ND
44176
Εναλλακτικός τίτλος
Stereotypes - prejudices and history of pontic hellenism: a critical - reflective approach through education
Συγγραφέας
Χασίδου, Μελανία (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Βρεττός Ιωάννης
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Παπασταμάτης Αδαμάντιος
Μυλωνάκου - Κεκέ Ηρώ
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Μπαμπάλης Θωμάς
Σκούρα Λαμπρινή
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΙστορία και Αρχαιολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Στερεότυπα; Προκαταλήψεις; Ταυτότητα; Ποντιακός ελληνισμός; Ιστορία; Σχολική ιστορία; Κριτικός στοχασμός; Μετασχηματίζουσα μάθηση; Φαινομενολογική μέθοδος; Διαλεκτική μέθοδος; Ερμηνευτική μέθοδος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
370 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)