Πολυ-επίπεδη στατιστική ανάλυση της πιθανότητας και της σοβαρότητας ατυχήματος με αξιοποίηση κυκλοφοριακών και μετεωρολογικών δεδομένων υψηλής ευκρίνειας

Περίληψη

Ο στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η διερεύνηση της πιθανότητας και σοβαρότητας ατυχήματος σε αστικές οδούς και αστικούς αυτοκινητοδρόμους με έμφαση στους δικυκλιστές, αξιοποιώντας κυκλοφοριακά και μετεωρολογικά δεδομένα υψηλής ευκρίνειας τα οποία έχουν συλλεχθεί σε πραγματικό χρόνο. Για τον σκοπό αυτό, εφαρμόστηκε μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα σύγχρονη πολυεπίπεδη στατιστική ανάλυση, με σκοπό να συμβάλει στην περαιτέρω κατανόηση των πολύπλοκων ζητημάτων της πιθανότητας και της σοβαρότητας του ατυχήματος. Γραμμικά μοντέλα καθώς και μη γραμμικά μοντέλα αναπτύχθηκαν αξιοποιώντας έξι ετών δεδομένα ατυχημάτων από αστικούς δρόμους καθώς και από την Αττική οδό. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα υψηλής ευκρίνειας κυκλοφοριακά και μετεωρολογικά δεδομένα είναι ικανά να ανοίξουν νέες διαστάσεις στην ανάλυση των τροχαίων ατυχημάτων στις αστικές οδούς και στους αστικούς αυτοκινητόδρομους. Η πολυεπίπεδη στατιστική ανάλυση που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της διατριβής, έδειξε ότι υπάρχει σημαντ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this PhD thesis is the investigation of accident probability and severity exploiting high resolution traffic and weather data from urban roads and motorways, collected on a real-time basis, with specific focus on Powered-Two-Wheelers. For that purpose, an advanced mesoscopic multi-faceted statistical analysis was conducted in order to expand previous road safety work and contribute to the further understanding the complex issues of accident probability and severity. Linear models as well as non-linear models were developed on the basis of 6-year accident data from urban roads as well as an urban motorway in Greater Athens area (Attica Tollway). Empirical findings indicate that high resolution traffic and weather data are capable of opening new dimensions in accident analysis in urban roads and urban motorways. The multi-faceted statistical analysis conducted in the thesis has revealed a consistent and strong influence of traffic parameters on accident probability and s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43006
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43006
ND
43006
Εναλλακτικός τίτλος
An advanced multi-faceted statistical analysis of accident probability and severity exploiting high resolution traffic and weather data
Συγγραφέας
Θεοφιλάτος, Αθανάσιος-Ιωάννης (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Γιάννης Γιώργος
Γκόλιας Ιωάννης
Κανελλαΐδης Γεώργιος
Βλαχογιάννη Ελένη
Αντωνίου Κωνσταντίνος
Πιτσιαβά - Λατινοπούλου Μάγδα
Παπαϊωάνου Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Oδική ασφάλεια; Υψηλής ευκρίνειας δεδομένα; Πολυ-επίπεδη ανάλυση; Πιθανότητα ατυχήματος; Σοβαρότητα ατυχήματος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
42, viii, 202 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)