Εκπαίδευση και μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσωπικές θεωρίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης συνδεδεμένες με τις πρακτικές διδασκαλίας των φυσικών επιστημών

Περίληψη

Στο πλαίσιο αυτής της διατριβής διερευνάται μια δυνατότητα ανάσυρσης των προσωπικών θεωριών εκπαιδευτικών, έτσι ώστε αυτές να συγκροτούν μια θεωρητική δομή και ταυτόχρονα να μπορούν να χαρακτηριστούν ως προσωπικές. Πληθυσμό αναφοράς αποτέλεσαν έμπειροι μειονοτικοί εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται στο τουρκόγλωσσο πρόγραμμα της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη, καθώς και τελειόφοιτοι, μέλλοντες συνάδελφοί τους, που φοιτούσαν στην Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία της Θεσσαλονίκης, με το σκεπτικό ότι αυτοί αποτελούν μέλη μιας σχετικά συμπαγούς εκπαιδευτικής παράδοσης. Οι προς αναζήτηση προσωπικές θεωρίες, περιορίστηκαν στο πεδίο της διδακτικής πράξης και στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης των Φυσικών Επιστημών.Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι:Α) Είναι εφικτή η αναπαράσταση / κατασκευή των προσωπικών θεωριών ως θεωριών, που συντίθενται από επιμέρους συνδεδεμένα ή μη μοντέλα διαχείρισης της διδακτικής πράξης, διατυπωμένα στη «διάλεκτο» της σχολικής παράδοση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis investigates the potential revelation of teachers’ personal theories in form of a theoretical structure that can be characterized as personal. The sample of the research consisted of minority teachers in primary education who work in the Turkish-taught curriculum of minority schools in region of Thrace, Greece and of senior students and future teachers in the same schools, ex-students of Eidiki Pedagogiki Akadimia of Thessaloniki (school of education for Muslim minority teachers). The sample was selected since they make part of a concrete educational context. The research in personal theories was limited to the teaching action level, in the framework of Science teaching and learning.The research results may be summarized as following:A)The representation/construction of personal theories, that consist of individually linked or not linked models of teaching action management, is feasible. Those models are expressed in the ‘dialect’ of the educational context that teachers be ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40834
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40834
ND
40834
Εναλλακτικός τίτλος
Education and training of teachers: personal theories of primary education teachers linked to the teaching practices applied in science education
Συγγραφέας
Πιπίλης, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Καριώτογλου Πέτρος
Τσελφές Βασίλειος
Ψύλλος Δημήτριος
Αυγητίδου Σοφία
Σπύρτου Άννα
Παπαδοπούλου Πηνελόπη
Μαλανδράκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προσωπικές θεωρίες εκπαιδευτικών; Διδασκαλία-μάθηση φυσικών επιστημών; Εκπαίδευση εκπαιδευτικών; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
581 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)