Η επίδραση της ψηφιοποίησης των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην αξιακή αλυσίδα του μάρκετινγκ από τον διαφημιζόμενο στον καταναλωτή: πως η ψηφιοποίηση της επίγειας τηλεόρασης αλληλοεπιδρά με τα άλλα ψηφιακά μέσα εστιάζοντας στα τεχνόφιλα απέναντι στα τεχνοφοβικά κοινά

Περίληψη

Η Διδακτορική Διατριβή βασίσθηκε στα ακόλουθα ερευνητικά θέματα: •Στη καταγραφή των εναλλακτικών δυνατοτήτων εφαρμογής της διαδραστικής τηλεόρασης και τις τεχνολογικές προϋποθέσεις, εστιάζοντας στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. •Στη διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών να υιοθετήσουν τις υπηρεσίες της διαδραστικής τηλεόρασης. •Στη διερεύνηση των παραγόντων/διαστάσεων που συνθέτουν τη δομή των προθέσεων των καταναλωτών για την υιοθέτηση της διαδραστικής τηλεόρασης.•Στη διερεύνηση του βαθμού τεχνοφοβίας των Ελλήνων καταναλωτών.•Στην τμηματοποίηση των Ελλήνων καταναλωτών βάσει του βαθμού τεχνοφοβίας τους.•Στον εντοπισμό των βασικών χαρακτηριστικών (ανάπτυξη προφίλ) των τμημάτων των καταναλωτών που θα προκύψουν από την τμηματοποίηση.•Στη σύγκριση των προθέσεων των καταναλωτών να υιοθετήσουν τη διαδραστική τηλεόραση μεταξύ των διαφόρων τμημάτων (βάσει του βαθμού τεχνοφοβίας).•Στη εξέταση του ρόλου της τεχνοφοβίας στις προθέσεις των καταναλωτών να υιοθετήσουν τις υπηρεσίες της διαδραστικής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study deals with consumers’ intentions to adopt interactive television (iTV) services by focusing, besides others, on the role of technophobia on consumers’ willingness to embrace this new interactive medium. Specifically, the objectives of the study are to segment Greek consumers based on their degree of technophobia and identify which segments are more willing to adopt iTV services. Moreover, the present study tries to shed light on the factors that affect consumers’ intentions towards iTV. Towards this end, two surveys were conducted: a paper-and-pencil survey in several Greek cities by using a convenience sampling technique and an online quantitative survey by posting a self-administered questionnaire on popular Greek websites. In total 852 respondents participated in the two surveys. Results indicate that the Greek market is quite immature to adopt interactive TV since most respondents seem unwilling to adopt the various services of interactive TV. Among the various i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40581
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40581
ND
40581
Εναλλακτικός τίτλος
The media digitization impact on the marketing value chain from the advertiser to the consumer: how the terrestrial television digitalization interacts with the other digital media with focus on the technophile vs. technophobic audience
Συγγραφέας
Μαθιός, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιώμκος Γεώργιος
Βρεχόπουλος Αδάμ
Λεκάκος Γεώργιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Ζαρκάδα Άννα
Καρδαράς Δημήτριος
Παντουβάκης ΄Αγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή τηλεόραση; Αμφίδρομη τηλεόραση; δευτερη οθονη; Τεχνοφοβια; Τεχνοφιλια; Ψηφιακές πλατφόρμες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
184 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)