Διερεύνηση και συσχέτιση πολεοδομικών και συγκοινωνιακών παραμέτρων στο πλαίσιο πρακτικών αναβάθμισης του αστικού χώρου
Περίληψη
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρήθηκε η δημιουργία ενός στρατηγικού, αξιόπιστου και οικονομικά αποδοτικού μηχανισμού για την ερμηνεία και αναβάθμιση του αστικού χώρου, βασισμένου στη συσχέτιση χαρακτηριστικών διαμόρφωσής του με πολεοδομικές και συγκοινωνιακές παραμέτρους, προκειμένου να μπορούν να ληφθούν εμπεριστατωμένες αποφάσεις σχεδιασμού της πόλης με όρους βιώσιμης ανάπτυξης. Ως πιλοτική περιοχή ανάλυσης και ερμηνείας του αστικού χώρου, με βάση το προτεινόμενο μεθοδολογικό πλαίσιο, επιλέχθηκε ο Δήμος Αθηναίων. Η συγκεκριμένη περιοχή έρευνας ικανοποιεί μια σειρά κριτηρίων, ως προς την αντιπροσωπευτικότητα του αστικού χώρου, καθώς αποτελεί ένα ιδιαίτερα πυκνό πληθυσμιακό σύστημα, με πολύπλοκο αστικό ιστό και ανεπτυγμένο δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας, γεγονός που ενισχύει τη δυνατότητα επεκτασιμότητας της μεθοδολογίας και σε άλλες αστικές περιοχές (στοιχείο γενίκευσης). Κομβικό στοιχείο για την επιλογή του μεθοδολογικού πλαισίου ήταν το γεγονός ότι η περιοχή ανάλυσης αντιμετω ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the present doctoral thesis a strategic, easy to implement, reliable and cost efficient interpretation mechanism of the urban system was developed, based on the correlation of the configurational characteristics of urban space with urban planning and transportation parameters, in order to be used as decision making tool for sustainable urban development. The case of study in which this methodological framework was tested was the Municipality of Athens in Greece. This area was chosen as it meets a set of criteria concerning the representativeness of the urban space, as it is a very dense urban system in terms of population, with a quite complex urban tissue and has an extensive public transport network, which further enhances the transferability potential of the methodology (generic element).A key factor in developing the specific methodological framework was the fact that the pilot area was considered an integrated and continuous urban spatial system, so that the proposed improvemen ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (27.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.