Πολυτροπικότητα και οπτικός γραμματισμός στα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας για το γυμνάσιο: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίησή τους στους μουσουλμάνους μαθητές στη Θράκη

Περίληψη

Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι, αν κάποιος επισκεφτεί μία τάξη ελληνικού σχολείου, θα συναντήσει ένα πολυσυλλεκτικό-πολυπολιτισμικό σύνολο μαθητών. Όσον αφορά τη Θράκη αυτό αποτελεί μια πραγματικότητα ετών, καθώς υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός μουσουλμάνων μαθητών στις σχολικές τάξεις, γεγονός που καθιστά τη διδασκαλία, ειδικά της ξένης γλώσσας, πιο απαιτητική και πιο πολύπλοκη. Είναι, επίσης, γεγονός ότι αναμένεται από τον κάθε καθηγητή να κατανοήσει και να αντιμετωπίσει τις ανάγκες του κάθε μαθητή. Αλλά για να ανταπεξέλθει σε αυτήν την πρόκληση οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι μάθησης και άρα πολλοί τρόποι διδασκαλίας, η αξιοποίηση των οποίων είναι σημαντική στην εκπαιδευτική διαδικασία.Στην παρούσα διατριβή θεωρείται ιδιαιτέρως σημαντικό να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών, γιατί, παρόλο που έχουν χαρακτηρισθεί ως ένα ‘προβληματικό κατασκεύασμα’, υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που υποστηρίζουν τη σχέση μεταξύ των απόψεων των καθηγητών και των αποφάσεών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

It is an indisputable fact that whoever enters a Greek classroom will encounter a multi-cultural student population. This is an established reality particularly in the area of Thrace, where a substantial number of muslim minority students attends secondary education schools. As a result, teachers are challenged in their teaching of language courses and even more when teaching English as a foreign language. Furthermore, foreign language teachers are expected to cope with and cater for the resulting pedagogical implications. In order for them to fulfil their expectations, they have to realize that there is a multitude of learning and teaching methods which could be adopted to accomplish their task.The present thesis seeks to research teachers’ views, which, though labelled a ‘messy construct’, are highly influential in determining how teachers tackle with their teaching and are strong predictors of their behaviour. Especially, when teachers’ viewsinvolve the school textbooks provided by ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39855
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39855
ND
39855
Εναλλακτικός τίτλος
Multimodality and visual literacy in high school textbooks for teaching english: teachers’ views on their use for the muslim minority students in Thrace
Συγγραφέας
Θεολόγου, Στέλλα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών
Εξεταστική επιτροπή
Δημάση Μαρία
Ευθυμίου Αγγελική
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
Γαβριηλίδου Ζωή
Γρίβα Ελένη
Στάμου Αναστασία
Τσαϊρίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Πολυτροπικότητα; Οπτικός γραμματισμός; Αγγλική γλώσσα; Μουσουλμάνοι μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
422 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)