Παιγνιώδεις αλληλεπιδράσεις: το ψηφιακό παιχνίδι στην εκπαιδευτική εμπειρία ατόμων με νοητική αναπηρία
Περίληψη
Τα μαθησιακά οφέλη των ψηφιακών παιχνιδιών έχουν διερευνηθεί με πολλούς και διαφορετικούς ερευνητικούς τρόπους, όπως αντίστοιχα σε ένα βαθμό και οι δυσκολίες εφαρμογής τους στις τάξεις. Αυτό που έχει παραμεληθεί είναι το τι συμβαίνει όταν φέρουμε ένα τέτοιο δυναμικό μέσο μέσα σε μια τάξη υψηλών εκπαιδευτικών αναγκών, ποιές οι επικοινωνιακές και κοινωνικές διαστάσεις των αλλαγών που παρατηρούνται και κάτω από ποιές προϋποθέσεις μπορεί να αξιοποιηθεί όλο αυτό το δυναμικό. Στην παρούσα εργασία, για λόγους που θα αναλυθούν παρακάτω, θα ασχοληθούμε μεν με το ψηφιακό παιχνίδι σαν παιδαγωγικό και επικοινωνιακό εργαλείο, αλλά με βασικό στόχο να διερευνήσουμε την εφαρμογή του στην εμπειρία του μαθητή με ήπια και μέτρια νοητική αναπηρία. Βασικός λόγος είναι ότι η ποιότητα ζωής των ατόμων με αναπηρίες χαρακτηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του ατόμου να συμβαδίσει ομαλά με το κοινωνικό περιβάλλον, αποτελώντας αυτόνομο μέλος της κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής. Σαν αποτέλεσμα, στην ει ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The educational benefits of digital games and games based learning have been explored with various methodological ways, including the degree to which they are difficult to implement in the actual classroom. What has been neglected is what happens when we introduce such a dynamic medium into a class of high educational requirements, what are the communicative and social dimensions of the changes observed and under what conditions can all this potential be actually used. In the present work, we deal with digital games as a pedagogical and communicative tool, but with the main goal of exploring its application in the experience of students with mild and moderate intellectual disability. The main reason is that the quality of life of people with disabilities is largely determined by the individual's ability to keep pace with the social environment, being an autonomous member of social and professional life. As a result, special education addresses issues of interaction, adaptive skills and ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.56 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.