Ο ρόλος του σχολικού συμβούλου στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται το ζήτημα της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα ως μια σημαντική διάσταση του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων. Για το σκοπό αυτό, αρχικά, διενεργήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας στο ζήτημα της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι θεσμικές ρυθμίσεις από το 1982 και εξής για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας και οι θέσεις της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.) για το ζήτημα αυτό. Ακολούθως, διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα κατά το σχολικό έτος 2013-2014. Ένα δείγμα 34 Σχολικών Συμβούλων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας συμμετείχε στην έρευνα, μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων, με στόχο την αποτίμηση της συμβολής τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Από τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας, διαπιστώθηκε ότι οι Σχολικοί ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis deals with the issue of professional development of Secondary Education teachers in Greece as an important dimension of the role of School Advisors. For this purpose, firstly, a literature review on the topic of teachers’ professional development was carried out. Secondly, the institutional arrangements from 1982 onwards regarding the profession of Secondary School Avdisors in Greece and the official documents of the Federation of Secondary School Teachers (OLME) on this issue were analyzed. Thirdly, a qualitative research was conducted during the school year 2013-2014. A sample of 34 Secondary School Advisors of the Regional Directorate of Primary and Secondary Education of Western Greece was surveyed by means of semi-structured interviews aiming at the exploration of their contribution to the professional development of teachers. Research data revealed that although the Secondary School Advisors attached great importance to their role as regards the professional developme ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.82 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.