Ανάπτυξη δεξιοτήτων της θεωρίας του νου και συναισθηματικής έκφρασης παιδιών με αυτισμό: μελέτη παρέμβασης
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η πειραματική διερεύνηση της επίδρασης ενός συμπεριφορικού-αναλυτικού προγράμματος παρέμβασης, το οποίο περιέλαβε τη διδασκαλία δεξιοτήτων Θεωρίας του Νου και της έκφρασης του ενθουσιασμού, της δυσανασχέτησης και της συμπόνιας σε παιδιά με αυτισμό σχολικής ηλικίας.Οι δεξιότητες Θεωρίας του Νου, οι οποίες αναφέρονται στην ικανότητα του ατόμου να αντιλαμβάνεται και να επεξεργάζεται τις επιθυμίες, τα συναισθήματα, τις σκέψεις και τις προθέσεις των άλλων και να τις διαχωρίζει από τις δικές του, καθώς και να κατανοεί τους κοινωνικούς θεσμούς που ρυθμίζουν τις κοινωνικές συνδιαλλαγές (Μαριδάκη-Κασσωτάκη, 2004), έχουν προεκτάσεις τόσο στη γνωστική όσο και στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου (π.χ. Liddle & Nettle, 2006. Perner, Frith, Leslie, Leekam, 1989). Παράλληλα, η πρόσφορη συναισθηματική συμπεριφορά αφενός προάγει την επικοινωνία και αφετέρου συμβάλλει στη δημιουργία ικανοποιητικών κοινωνικο-συναισθηματικών σχέσεων (π.χ. Gena et al., 1996) ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.48 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.