Ανάπτυξη και αξιολόγηση δικτυακών μεθόδων προσαρμογής της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των μαθημάτων της τριτο...
Περίληψη
Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας το οποίο θα λειτουργεί με βάση τον προσωπικό τρόπο εκμάθησης του κάθε εκπαιδευόμενου. Θα ανιχνεύει, δηλαδή, τα βήματα και τις επιλογές που εκείνος ακολουθεί για να μαθαίνει καλύτερα («στυλ μάθησης») και θα προσαρμόζει το εκπαιδευτικό υλικό στις συγκεκριμένες αυτές μαθησιακές ιδιαιτερότητες. Για να γίνει αυτή η προσαρμογή, πρέπει:
• να δημιουργηθεί συγκεκριμένο προφίλ διδασκαλίας, το οποίο θα βασίζεται στο στυλ μάθησης που ανταποκρίνεται σε κάθε ένα εκπαιδευόμενο,
• να οριστεί συγκεκριμένη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη δημιουργία της κατάλληλης, για κάθε εκπαιδευόμενο, διδασκαλίας,
• να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα για τη διδασκαλία αντικείμενα μάθησης και να ταξινομηθούν με τη χρήση μεταδεδομένων.
Ανάμεσα στα πολυάριθμα πρότυπα που ασχολούνται με τα στυλ μάθησης τα καταλληλότερο για το γνωστικό πεδίο των φοιτητών και ιδιαίτερα των μηχανικών είναι αυτό των Felder κα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The present thesis aims to develop a management system of the learning process which will operate according to individual students’ personal styles of learning. That is, it will detect the steps and choices that a student makes in order to learn more easily ("learning style") and will adapt the educational material to these individual learning characteristics. In order to make this adjustment, one must:
• create a teaching profile, which is based on the learning style of each individual trainee,
• define a decision making process for the creation of the appropriate teaching method for each student,
• provide all the necessary learning objects and must classify them using metadata.
Among the numerous models that deal with the learning style, the most appropriate for students, and engineers in particular, is that of Felder and Silverman. This model, which associates each learning style with a specific teaching method, can easily be used in an adaptive learning environment to creat ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.78 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.