Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση του υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας της μοριακής συμμετρίας
Περίληψη
Αντικείμενο της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής αποτελεί ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση του υβριδικού μαθήματος της Μοριακής Συμμετρίας και της Θεωρίας Ομάδων στο Τμήμα Χημείας Α.Π.Θ. Το υβριδικό αυτό μοντέλο αποτελεί συνδυασμό συμβατικής διδασκαλίας με από απόσταση δραστηριότητες των φοιτητών μέσα στο περιβάλλον του Moodle. Ο βασικός σκοπός της υιοθέτησης του υβριδικού μοντέλο σε αυτό το προπτυχιακό μάθημα ήταν η ανάπτυξη ενός φοιτητοκεντρικού περιβάλλοντος εκπαίδευσης, το οποίο i) δίνει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία δραστηριοτήτων που βασίζονται σε 80 μικροεφαρμογές τρισδιάστατης μοριακής οπτικοποίησης που αναπτύχθηκαν στα πλαίσια της διατριβής ii) ενθαρρύνει τους φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία, iii) προωθεί την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους φοιτητές, το περιεχόμενο του μαθήματος και τον διδάσκοντα, iv) υποστηρίζει την κατανόηση και τη μάθηση του γνωστικού αντικείμενου και v) προσφέρει μία ικανοποιητική εκπαιδευτι ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The subject of the present Thesis was the design, development, implementation and assessment of a hybrid course on Molecular Symmetry and Group Theory combining traditional face to face instruction with an online web enhanced learning environment. 80 multi-representational educational material including 3D interactive molecular visualization applets was designed, developed, and effectively integrated in the course in order to enhance students’ learning and facilitate their practice with molecular symmetry concepts. Moodle CMS was utilized for content delivery in study blocks, formative online assessment, final examination, student tracking, communication and feedback. The hybrid course of Molecular Symmetry and Group Theory has run at three winter semesters for the academic years 2008-09, 2009-10 and 2010-11. In order to evaluate the effectiveness of the hybrid course we carried out an exit survey to elicit students’ attitudes towards the hybrid instructional model, course’s material a ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (10.15 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.