Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην οργάνωση, τη διοίκηση και την εποπτεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο παράδειγμα της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Γαλλίας (δεκαετία 1980 έως 2010): μια ιστορικο-συγκριτική προσέγγιση
Περίληψη
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΔΥΟ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ. Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΟΜΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ, ΔΗΛΑΔΗ, ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THE PURPOSE OF THE PRESENT THESIS IS TO EXAMINE THE EDUCATIONAL REFORMS RELATING TO THE PARADIGM OF THE ORGANIZATION, THE ADMINISTRATION AND THE SUPERVISION IN PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION IN GREECE AS WELL AS TO COMPARE IT WITH THOSE OF TWO OTHER EUROPEAN COUNTRIES, OF SPAIN AND FRANCE. THE COMPARATIVE STUDY OF THOSE EDUCATIONAL SYSTEMS INTENDS TO IDENTIFY THE SIMILARITIES, THE DIFFERENCES AND THE WAY OF MUTUAL IMPACT OR OF THEIR INFLUENCE BY THE EUROPEAN DISCOURSE DURING THE 20TH CENTURY AND THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY. THE RESEARCH FOCUSES ON THE COLLECTION AND THE SYSTEMATIC PRESENTATION, ANALYSIS, INTERPRETATION AND COMPARISON OF THE LEGAL CONTEXT IN THE AREA OF THE EDUCATIONAL ORGANIZATION, ADMINISTRATION AND SUPERVISION, BASED NOT ONLY ON OFFICIAL LEGAL DOCUMENTS BUT ALSO ON THE DISCOURSE OF OFFICIAL ORGANIZATIONS OR ACTORS EXERCISING AUTHORITY. THROUGH THE HISTORICAL-COMPARATIVE APPROACH, WE WILL TRY TO FIND OUT THE TENDENCIES AND THE EVOLUTION OF THE EDUCATIONAL REFOR ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (9.81 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.