Το πρόγραμμα της λεκτικής αυτοκαθοδήγησης και αυτορρύθμισης για την ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας αλλόφωνων μαθητών ενός διαπολιτισμικού σχολείου

Περίληψη

Με την έρευνα αυτή εξετάζεται η «σχολική βελτίωση» των μαθητών Διαπολιτισμικού Σχολείου, ως προς την αναγνωστική ικανότητα στο γλωσσικό μάθημα των Ελληνικών, με την εφαρμογή ενός προγράμματος στρατηγικών αυτοκαθοδήγησης και αυτορρύθμισης και συγχρόνως με τη συμπαράσταση και συνεργασία δασκάλου- μαθητή - γονέων. Με τη μελέτη αυτή επιχειρείται, επίσης, να διερευνηθεί κατά πόσον η εφαρμογή του μοντέλου αυτοκαθοδήγησης και αυτορρύθμισης επηρεάζει την αναγνωστική ικανότητα των μαθητών έναντι του παραδοσιακού τρόπου μάθησης, σε σχέση με την ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας κατά τη μαθησιακή διαδικασία, αλλά και σε σχέση με τους δείκτες: γνωστικές δεξιότητες, εξέλιξη ικανοτήτων, γενική σχολική εικόνα του μαθητή μέσα στη σχολική τάξη και συνολική εκτίμηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή, έτσι όπως αυτά προκύπτουν από τη δέσμευση των μαθητών για μια σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων για «το διάλογο προόδου» με τη συμμετοχή και τη συνεργασία δασκάλων, γονέων και μαθητών. Η βασική προβ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21189
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21189
ND
21189
Εναλλακτικός τίτλος
Self-direction and self-regulation for the students reading ability in intercultural school
Συγγραφέας
Παπαγιάννη, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κολιάδης Εμμανουήλ
Δράκος Γεώργιος
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Σαλβαρας Ιωάννης
Ματσαγγουρας Ηλίας
Λυδάκη Άννα
Νικολάου Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Αυτορρύθμιση; Αυτοκαθοδήγηση; Διαπολιτισμική; Αλλόφωνοι; Λεκτική αυτοκαθοδήγηση; Αλφαβητισμός; Στρατηγικές μάθησης; Μεταγνώση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
427 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)