Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικία
Περίληψη
Κλείνοντας την παρούσα ερευνητική εργασία, θα συνοψίσουμε τους κύριους τομείς μελέτης και ενασχόλησης ως προς: 1) τους τομείς των οποίων η διαπραγμάτευση επιχειρήθηκε μέσω της συγκεκριμένης προσπάθειας Σύμφωνα με τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος που μελετήσαμε, η όλη ερευνητική μας προσπάθεια δομήθηκε από τις ακόλουθες συντεταγμένες: α) ο κύριος στόχος της συγκεκριμένης έρευνας ήταν η δυνατότητα πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά με υπόνοιες δυσλεξικής συμπεριφοράς, κατά την προσχολική ηλικία β) η ψυχοκινητικότητα (σωματικό σχήμα, χωροχρονικός προσανατολισμός, αναγνώριση λογικομαθηματικών εννοιών, οπτικοκινητικός συντονισμός και γραφοκινητικότητα), η φωνολογική επίγνωση (ανάλυση, σύνθεση, φωνολογικός χειρισμός), η προαναγνωστική και προγραφική δραστηριότητα, ήταν οι πρωτεύοντες τομείς που θεωρήθηκαν αιτιώδεις για την εμφάνιση πρώιμων δυσλεξικών συμπτωμάτων και κατ’ επέκταση η πρώιμη παρέμβαση στους τομείς αυτούς και η ενίσχυσή τους, ελαχιστοποιεί τις δυσχέρειες και μειώνει τις πιθανότητες ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.