Γενετική μελέτη της σχολικής επίδοσης και γνωστικά χαρακτηριστικά πρώϊμων αναγνωστών

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15927
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15927
ND
15927
Εναλλακτικός τίτλος
Longitudinal study of school progress and cognitive characteristics of early readers
Συγγραφέας
Κουτσουράκη, Στυλιανή (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βάμβουκας Μιχάλης
Παπαδογιαννάκης Νικόλαος
Βασιλάκη Ελένη
Χαραλαμπάκης Χριστόφορος
Σιδερίδης Γεώργιος
Κατσιμαλή Γεωργία
Σπαντιδάκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αναγνώστες, Πρώϊμοι; Ανάγνωση, Πρώϊμη; Αναδυόμενος γραμματισμός; Ανάγνωση; Σχολικές επιδόσεις; Γνωστικά χαρακτηριστικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
641 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)