Συμπεριφορικό κοινωνικό και συναισθηματικό αντικτυπο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα παιδιά με ΔΑΦ

Περίληψη

Σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC, 2020) και με βάση δεδομένα από το Δίκτυο Παρακολούθησης του Αυτισμού και των Αναπτυξιακών Διαταραχών (ADDM), το 2016 περίπου 1 στα 54 παιδιά εκτιμήθηκε ότι είχε Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), γεγονός που αποτελεί σχεδόν τριπλασιασμό σε σύγκριση με τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν το έτος 2000 (1 στα 150 παιδιά). Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας επισημαίνει ότι σε αρκετές χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα, η συχνότητα εμφάνισης του ΔΑΦ παραμένει άγνωστη (ΠΟΥ, 2019). Η χρήση υπολογιστών και άλλων τεχνολογικών συσκευών μέσω του διαδικτύου έχει επιφέρει θετικές αλλαγές στην εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων με ΔΑΦ. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με ΔΑΦ στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στην έκφραση της γλώσσας με άτομα τυπικής ανάπτυξης μπορούν να βελτιωθούν με τη χρήση υπολογιστών (Bölte et al., 2010), ενώ οι υπολογιστές παρέχουν καινοτόμες, μη παραδοσιακές ευκαιρίες για αλληλεπίδραση, κοινωνικοποίηση, επαγγελματική κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

According to the Centers for Disease Control and Prevention (CDC, 2020) and based on data from the Autism and Developmental Disabilities Monitoring Network (ADDM), in 2016 approximately 1 in 54 children were projected to have an ASD, which constitutes an almost threefold increase from the levels observed in the year 2000 (1 in 150 children). The World Health Organization states that in several countries which have low-income and middle-income conditions the prevalence of ASD is as of yet not known (WHO, 2019). Using computers and other technological devices through the internet has brought on positive changes in the education of children and adults with ASD. The difficulties that children and adults with ASD face in social interaction and language expression with individuals with typical development can be ameliorated with the use of computers (Bölte et al., 2010), while computers also afford novel non-traditional opportunities for interaction, socialization, vocation and education (Gr ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/58113
ND
58113
Εναλλακτικός τίτλος
Behavioral social and emotional impact of online learning on children with ASD
Συγγραφέας
Προέδρου, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Στέλιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
New Bulgarian University
Εξεταστική επιτροπή
Stankova Margarita
Boyanova Violeta
Mihova Pavlova Polina
Shtereva Katerina
Goranova Elka
Dionissieva Katya Iavanova
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΆλλες Ιατρικές Επιστήμες ➨ Ιατρική, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.