Ευφυείς στρατηγικές ανάλυσης συμπεριφοράς χρήστη και διαχείριση αλλαγών με πληροφοριακά συστήματα διοίκησης

Περίληψη

Με στόχο την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και για να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους στη σημερινή αγορά, οι διεθνής επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν καινοτόμες στρατηγικές. Για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής τους για το ψηφιακό μάρκετινγκ, πρέπει να βρίσκονται σε μία συνεχή αναζήτηση ανανέωσης και εκσυγχρονισμού της ψηφιακής τους επιχειρηματικής υπόστασης. Οι εταιρείες στον 21ο αιώνα πρέπει να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα του σχεδίου μάρκετινγκ. Αποτελεσματικότητα ως προς την δυνατότητα της επιχείρησης να στοχεύει νέους πελάτες στον βέλτιστο χρόνο. Αποδοτικότητα ως προς την σωστή κατανομή του ψηφιακού κόστους, έτσι ώστε να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ως μέρος μιας διαδικασίας που περιλαμβάνει τον επανασχεδιασμό των επιχειρησιακών διαδικασιών και την διαχείριση αλλαγών, τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για να συμβουλέψουν τις διεθνής εταιρείες σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In order to achieve a sustainable competitive advantage and to differentiate themselves from their competitors in today's market, international businesses must use innovative strategies. To improve the effectiveness of their digital marketing strategy, they must be on a constant quest to refresh and modernize their digital business presence. Companies in the 21st century must evaluate the effectiveness and efficiency of their marketing plan. Effectiveness in terms of the ability of the business to target new customers optimally. Efficiency in terms of the correct distribution of digital costs so as to achieve the best possible result in relation to the competition. As part of a process that includes business process redesign and change management, the findings of this research will be used to advise international companies on how to enhance their digital marketing effectiveness. Decided and implemented, across all our publications and in the thesis in question, an innovative methodolog ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57215
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57215
ND
57215
Εναλλακτικός τίτλος
Intelligent user behavior analysis strategies and change management with management information systems
Συγγραφέας
Ρεκλείτης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Σακάς Δαμιανός
Τσιμπούκας Κωνσταντίνος
Βασιλάκης Κωνσταντίνος
Φωτιάδης Θωμάς
Γλαβέλη Νίκη
Τριβέλλας Παναγιώτης
Νασιόπουλος Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ; Διαχείριση αλλαγών; Πληροφοριακά συστήματα; Στρατηγική; Μεγάλα δεδομένα; Λήψη αποφάσεων; Νευρομάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)