Ποιότητα, διασφάλιση ποιότητας και αξιολόγηση σχολικών μονάδων: συγκριτική μελέτη εκπαιδευτικών δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων

Περίληψη

Οι έννοιες της «ποιότητας των σχολικών μονάδων», της «διασφάλισης ποιότητας των σχολικών μονάδων» και της «αξιολόγησης των σχολικών μονάδων» κατέχουν περίοπτη θέση στις συζητήσεις της διεθνούς εκπαιδευτικής κοινότητας. Ειδικότερα, οι έννοιες της ποιότητας και της διασφάλισης ποιότητας, αν και προέρχονται από τον χώρο της οικονομίας και των επιχειρήσεων, φαίνεται τις τελευταίες δεκαετίες να συμβάλλουν σημαντικά και στον εκπαιδευτικό χώρο μέσω της διαμόρφωσης στρατηγικών και μεθοδολογιών για την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών συστημάτων. Εντούτοις, στον ελλαδικό χώρο τα μονοπάτια προς την ποιότητα των σχολικών μονάδων και ιδιαίτερα προς τη διασφάλιση της ποιότητάς τους είναι μάλλον αχαρτογράφητα. Από την άλλη πλευρά, η έννοια της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων είναι μία έννοια αρκετά οικεία στον εκπαιδευτικό κόσμο, η οποία ήταν πάντα στο επίκεντρο, ενώ με τα νομοθετήματα των τελευταίων χρόνων, βάσει των οποίων έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, είναι πιο επίκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The topics of “school quality", "school quality assurance", and "school evaluation" are widely discussed in the international educational community. While these concepts originated in the fields of economics and business, they have significantly contributed to the development of educational systems over the last three decades. However, in Greece, there is still much to explore in terms of achieving school quality and quality assurance. On the other hand, the concept of school evaluation is well-established in the educational realm and has attracted even more attention because of recent legislation which has led to the implementation of school self-evaluation. The aim of this thesis is to conduct a comparative study on the perspectives of primary and secondary teachers from both public and private schools regarding quality, quality assurance, and the evaluation of school units. The research also aims to explore the interconnection of these concepts and the network of relationships being ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57050
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57050
ND
57050
Εναλλακτικός τίτλος
Quality, quality assurance and evaluation of school units: a comparative study of public and private school teachers
Συγγραφέας
Γκαρνάρα, Ροδούλα-Σταυρούλα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Κοντάκος Αναστάσιος
Κέφης Βασίλειος
Σταμάτης Παναγιώτης
Ράπτης Νικόλαος
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος
Βέρδης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα σχολικών μονάδων; Διασφάλιση ποιότητας σχολικών μονάδων; Αξιολόγηση σχολικών μονάδων; Εκπαιδευτικοί; Ιδιωτικά σχολεία; Δημόσια σχολεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)