Ανάπτυξη κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα νέα μέσα και δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης μέσω της «αποσυνδεδεμένης» προσέγγισης και παιδαγωγικών μεθόδων βασισμένων στη φαντασία σε μαθητές της δημοτικής εκπαίδευσης

Περίληψη

H ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας, της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης και της επίλυσης προβλημάτων, μεταξύ άλλων, έχει γίνει απαίτηση. Οι μαθητές οφείλουν να είναι μέρος αυτού που ο Jenkins αποκάλεσε ως«συμμετοχική κουλτούρα» με το να γίνουν δημιουργοί της γνώσης, παρά καταναλωτές της πληροφορίας. Επομένως, οι μαθητές θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες για να ευδοκιμήσουν στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη κοινωνία. Η παρούσα διατριβή στοχεύει στον σχεδιασμό και την επικύρωση ενός ολιστικού πλαισίου για τη δημοτική εκπαίδευση, εφαρμόσιμο σε οποιοδήποτε σχολικό μάθημα, σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου. Μέσω της ερμηνευτικής οπτικής του διερευνητικού σχεδιασμού των μεικτών μεθόδων έρευνας, μελετήθηκε η σύμπραξη μεταξύ των «αποσυνδεδεμένων» δραστηριοτήτων και των παιδαγωγικών μεθόδων βασισμένων στη φαντασία με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης, εγγραμματισμού στα νέα μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Developing 21st century skills, including collaboration, creativity, critical thinking and problem solving among others, has been a mandate. Students should be part of what Jenkins called ´participatory culture´ by becoming creators of knowledge rather than being consumers of information. Therefore, students should be equipped with an assortment of cognitive, social and emotional skills to thrive in today’s globalized society. The current thesis aims at designing and validating a holistic K-6 curricular framework applicable to any academic subject, across the primary school grades. Through the interpretive lens of the exploratory mixed methods research design, the partnership between unplugged activities and imaginative pedagogies was investigated in order for developing computational, new media literacy and social-emotional skills at primary school students. A series of publications unfolds the aims of investigating the gaps (literature review); designing and examining a preliminary f ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56626
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56626
ND
56626
Εναλλακτικός τίτλος
Developing social-emotional, new media literacy and computational thinking skills through unplugged approach and imagination-based pedagogies in primary education students
Συγγραφέας
Τσορτανίδου, Ξανθίππη (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Universitat Oberta de Catalunya
Εξεταστική επιτροπή
Daradoumis Haralabus Atanasi
Barberà Gregori Elena
Dettori Giuliana
Guitert i Catasús Montse
Karasavvidis Ilias
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Φαντασία; «Αποσυνδεδεμένη»; Εγγραμματισμός στα νέα μέσα; Κοινωνικοσυναισθηματικές; Υπολογιστική σκέψη; Παιδαγωγικό πλαίσιο; Μελέτη περίπτωσης; Δημοτική εκπαίδευση
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.