Το Υπουργείο Παιδείας και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος ως φορείς δράσης κατά την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 1996-2023
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο επιδιώκεται η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κατά τη χρονική περίοδο 1996 – 2023. Διερευνάται ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος ως φορέων δράσης στην Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση με έμφαση τόσο στο είδος των διαδράσεων μεταξύ τους όσο και με τις κοινωνικές δομές. Επικεντρωνόμαστε στους τρόπους με τους οποίους οι δύο φορείς δράσης διευκολύνουν ή παρεμποδίζουν τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις κατά την εν λόγω περίοδο, στους τρόπους με τον οποίους αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και την ακριβή μορφή που λαμβάνει η αλληλεπίδρασή τους. Το μοντέλο ανάλυσης που προτείνουμε εξετάζει αφενός τον φορέα δράσης, τις προθέσεις του, τους σκοπούς του, τους στόχους του, τους ορισμούς που δίνει σε κάθε κατάσταση και τη διάδραση των φορέων σε κάθε μεταρρυθμιστικό εκπαιδευτικό επεισόδιο. Επιπλέον, εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο η δράση και η διάδραση στην εκπαιδ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this thesis is to investigate the way the Educational Evaluation is pursued in Greek Primary Education during the period 1996 – 2023. The role of the Ministry of Education and the Teachers' Federation of Greece as agents of social act in the Educational Reform is investigated with an emphasis on both in the type of interactions between them as well as with social structures. We focus on the ways in which the two agents facilitate or hinder educational reforms during the period in question, the ways in which they interact with each other, and the precise form their interaction takes. The analysis model we propose examines on the one hand the agent, his intentions, his purposes, his goals, the definitions he gives to each situation and the interaction of the agents in each educational reform episode. Furthermore, it examines how action and interaction in the educational sphere is influenced by and simultaneously influences the other institutional spheres. To achieve this, ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.5 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.