Φύλο και εσπερινά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (λύκεια και ΕΠΑΛ): η περίπτωση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
Περίληψη
Στόχο της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση της συγχρονικής και διαχρονικής (σε βάθος δεκαετίας) αξιοποίησης των δομών των εσπερινών σχολείων από το γυναικείο φύλο, η αποτύπωση του κοινωνικού προφίλ των μαθητριών, η καταγραφή των προσδοκιών/στόχων τους, η αξιολόγηση της φοίτησης από τις ίδιες τις μαθήτριες (εμπόδια και προοπτικές), η επιθυμία τους για συνέχιση των σπουδών τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και, τέλος, η συμβολή των εσπερινών σχολείων στη βελτίωση της προσωπικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής των τελειοφοίτων και των αποφοίτων μαθητριών τους.Κρίθηκε σκόπιμη η συλλογή και επεξεργασία τόσο ποσοτικών όσο και ποιοτικών δεδομένων με στόχο την, όσο το δυνατόν, ασφαλέστερη και εγκυρότερη εξαγωγή συμπερασμάτων. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε πρώτο επίπεδο με άντληση στοιχείων από το διαθέσιμο αρχειακό υλικό των Εσπερινών σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) (για τη δεκαετία 2001-2010), σε δεύτερο επίπεδο με ερωτηματολόγιο, το ο ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Τhe aim of the present research is to investigate the cross-term and longitudinal (over a decade) utilization of the structures of the evening schools by the female gender, the mapping of the social profile of the female students, the recording of their aspirations / goals, the evaluation of their attendance by themselves (obstacles and prospects), their desire to continue their studies in Tertiary education and, finally, the contribution of evening schools to improving the personal, social and professional life of their female seniors and their female graduates. It was considered appropriate to collect and process both quantitative and qualitative data with the aim of, as much as possible, safer and more valid conclusions. The collection of data was carried out on a first level, by deriving information from the available archive material of Kozani’s Regional Unit evening schools (GEL and EPAL) for the decade 2001-2010, on a second level with a questionnaire distributed to the pupils ( ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (6.07 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.